וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל הגדילה את הפער בפסגה

המוליכה גברה 0:3 על נאנסי במשחק השלמה והיא מוליכה ב-4 נק' על פ.ס.ז'. 88 דקות לאלמוג כהן בניצחון נירנברג בגביע

ליל בנתה לעצמה הערב (רביעי) יתרון של ארבע נקודות בפסגת הליגה הצרפתית, אחרי שגברה 0:3 על נאנסי במשחק השלמה. קבוצתו של רודי גארסיה המשיכה בעונה הנפלאה שלה ולמרות שהפעם לקח לה זמן להתחמם, היא השיגה את שלוש הנקודות ועשתה זאת בצורה מרשימה.

אחרי מחצית ראשונה מאופסת, במהלכה החמיץ יוהאן קבאי פנדל בדקה ה-40, פרץ ג'רביניו את הסכר בדקה ה-47. שתי דקות בלבד לאחר מכן סידר ג'רביניו לאדן הזארד את השני של ליל, ובדקה ה-61 השלים החלוץ מחוף השנהב ערב מושלם עם עם שני שלו שקבע את תוצאת המשחק.

מארסיי, שבעונה שעברה מלבד האליפות זכתה גם בגביע הליגה, העפילה הערב לגמר המפעל השלישי בחשיבותו בצרפת כשניצחה 0:2 את אוקזר. סטאד אבה דשאן האיר פנים לדידייה דשאן ושחקניו, כשברנדאו נגח לרשת בדקה ה-45 אחרי הגבהה של טאייה טאיוו. כמו במשחק הליגה האחרון מול בורדו, הכובש הנוסף של מארסיי היה אנדרה פייר ג'יניאק, שקיבל כדור מלוצ'ו גונזאלס וסגר עניין בדקה ה-68. בגמר שייערך ב-23 באפריל בסטאד דה פראנס, תפגוש מארסיי את מונפלייה שהדיחה אמש את פריס סן ז'רמן.

* נירנברג עלתה הערב לרבע גמר הגביע הגרמני לאחר ניצחון חוץ 0:2 על קיקרס אופנבך מהליגה השלישית. טימי סימונס, הבלגי הוותיק, כבש את שני השערים בדקות 20 ו-66. אלמוג כהן שיחק 88 דקות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully