וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר עלתה למקום הרביעי

אינטר גברה 2:3 על צ'זנה במשחק השלמה וצימקה את הפער ממילאן. גביע: רומא (1:2 על לאציו) וסמפדוריה ברבע הגמר

בשקט בשקט, אינטר חוזרת מאחור למרוץ לסקודטו. הנראזורי השיגו הערב ניצחון 2:3 במשחק ההשלמה מול צ'זנה ועלו למקום הרביעי עם 35 נקודות. כעת, רחוקה אינטר שש נקודות בלבד מהמוליכה מילאן כשלזכותה גם משחק חסר. לאונרדו ממשיך לשמור על מאזן מושלם על הקווים והניצחון הערב היה החמישי שלו בחמשת המשחקים אותם הדריך.

כזכור, המשחק מהמחזור ה-16 נדחה בשל השתתפות אינטר בגביע העולם לקבוצות. הפתיחה של האלופה הייתה סוערת. בדקה ה-14 כבש סמואל אטו את שערו ה-12 העונה לאחר בישול של דייגו מיליטו. רק דקה עברה והארגנטינאי כבש בעצמו. אינטר נראתה בדרך לניצחון קל, אך אז חזרה צ'זנה משום מקום. אריון בוגדני (23) ועמנואלה ג'אקריני (29) היממו את הסן סירו עם שוויון מדהים.

אלא שאקורד הסיום למחצית המופלאה היה שייך לאינטר. מייקון הגביה מימין והבלם הרומני כריסטיאן קיבו הסתנן ונגח את שער היתרון, שהפך לשער הניצחון. אינטר חזק בתמונת האליפות. ומי בכלל זוכר את רפא בניטז.

סמפדוריה ורומא ברבע גמר הגביע

סמפדוריה העפילה הערב (רביעי) לרבע גמר הגביע האיטלקי לאחר ניצחון 4:5 בדו קרב פנדלים על אודינזה לאחר 2:2 בתום 120 דקות מרתקות. האורחת, שלא ניצחה באצטדיון לואיג'י פראריס מאז חודש מאי 2004, יצאה מהקבר ונראתה בדרך לניצחון, אבל כדורגל כידוע הוא משחק הפכפך ואכזר. סמפדוריה מעפילה לשמונה האחרונות ותחכה למנצחת במפגש בין מילאן לבארי שיתקיים ביום חמישי.

פדריקו מאקדה העלה את סמפ ליתרון בדקה ה-32, לאחר שחלף על פני שחקן הגנה והקפיץ מעל השוער. היתרון החזיק מעמד עד הדקה ה-90 אז ירה מאוריסיו איסלה כדור שטוח לפינה ושלח את הקבוצות להארכה. אודינזה פתחה נהדר את ההארכה ותוך דקה כבש חרמן דניס, שנמצא בכושר פנטסטי, וקבע 1:2. המצב נראה גרוע במיוחד עבור סמפ שאיבדה את דניאלה דסנה בכרטיס אדום בדקה ה-99, אלא שתשע דקות מאוחר יותר קיבלו המארחים פנדל וג'מפאולו פאציני דייק.

גם דו קרב הפנדלים היה מרתק והפכפך. שבע הבעיטות הראשונות היו מדויקות ואז החמיץ רטו ציגלר השוויצרי, שצפוי לעזוב את סמפדוריה בקרוב, כשבעט ברשלנות מעל השער. דניס יכול היה לנצח, אבל בעט רע וג'וניור דה קוסטה הדף. פאציני איזן ל-4:4, דה קוסטה הדף עוד בעיטה רעה של איסלה ודמיאן טיסונה שלח את הבעיטה המכרעת פנימה.

רומא - לאציו 1:2

גם המשחק השני של הערב היה סוער כשרומא ולאציו נפגשו לעוד דרבי טעון ומלא אמוציות. שתי הקבוצות אמנם פתחו בהרכבים חסרים, כשפרנצ'סקו טוטי כלל לא התלבש למשחק, אבל דרבי זה דרבי ושתי הקבוצות נלחמו על היוקרה ועל המקום ברבע הגמר. בסיום הקרב, רומא חגגה ניצחון שני העונה בדרבי, הפעם 1:2.

אחרי מחצית מאופסת, עלתה רומא ליתרון בדקה ה-53. נגיעת יד מטופשת של סטפן ליכשטיינר הובילה לפנדל אותו ניצל מרקו בוריילו. חמש דקות חלפו ולאציו קיבלה פנדל משלה אחרי הכשלה של חואן על מאורו זראטה. הרנאנס לא התבלבל וקבע שוויון.

בדקה ה-77, פרץ ז'רמי מנז לעבר הרחבה, סטפן ראדו טעה בהרחקה ואפשר לפאביו סימפליסיו לגלגל מקרוב פנימה. לאציו הפעילה לחץ עצום, סרג'יו פלוקארי, אנדרה דיאז וזראטה החמיצו ממצבים קורצים ובסיום, רומא עולה לרבע הגמר למפגש עם יובנטוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully