וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה זכתה בגביע הטוטו

וואלה! ספורט

19.1.2011 / 21:35

שער ניצחון של אביסדריס (82) העניק לקבוצה של בן שמעון ניצחון 0:1 בגמר על מכבי פתח תקוה ותואר ראשון בליגה הבכירה

ספורט 5

בשנה שעברה עירוני קרית שמונה זכתה בגביע הטוטו של הלאומית. חלפה שנה, הקבוצה של רן בן שמעון עלתה לליגת העל, הספיקה להפוך לאחת ההפתעות המרעננות והערב (רביעי) גם הניפה את גביע הטוטו לראשונה בתולדותיה אחרי ניצחון 0:1 בגמר המפעל על מכבי פתח תקוה. שלומי אביסדריס, שהעלה את קרית שמונה לגמר עם שער שוויון דרמטי בחצי הגמר מול בני יהודה והבקעת הפנדל המנצח, היה שוב הגיבור הגדול כשעלה כמחליף והכריע את המשחק בדקה ה-82. קרית שמונה, מלבד היותה הזוכה הראשונה בתואר בעונת 2010/11, מתוגמלת גם ב-1.1 מיליון שקלים, בעוד מכבי פתח תקוה תתנחם ב-900 אלף ותנסה לעשות חיל בגביע המדינה.

שחקני עירוני קרית שמונה שיר צדק, שלומי אבסידריס, אדריאן רוצ'ט חוגגים עם גביע הטוטו. ברני ארדוב
התואר הראשון של קרית שמונה/ברני ארדוב

אולי הייתה זו ההתרגשות מהמעמד, אולי האווירה המנומנמת שמשרה דרך קבע אצטדיון רמת גן, אבל 3,000 האוהדים שהטריחו עצמם והגיעו לגמר לא זכו לרגע אחד של נחת במשך 82 דקות. מכבי פתח תקוה הייתה עדיפה, בעיקר בזכות המהירות של טל בן חיים ועומר דמארי. אלא שעומר גולן ודמארי רשמו החמצות גדולות בפתיחה ואיפשרו להגנת קרית שמונה להתארגן טוב יותר. הקבוצה של רן בן שמעון התקשתה בחלק ההתקפי ללא ויאם עמאשה ואלרואי כהן הפצועים, כשברק בדש נראה בודד בחוד ורובי לבקוביץ' נהנה מ-45 דקות שקטות בשער פתח תקוה.

היכולת המאכזבת של שתי הקבוצות נמשכה גם במחצית השנייה, אבל כנראה שהשקט השפיע לרעה על לבקוביץ'. בדקה ה-82 השוער הצעיר יצא בצורה גרועה ואביסדריס ניצל זאת כדי לגלגל לרשת. אף על פי שלא בעטה פעם אחת לעבר המסגרת לפני שער הניצחון, קרית שמונה הצליחה לקטוף את התואר באותו סגנון בו עברה את בני יהודה בסיבוב הקודם. עבור בן שמעון ושחקניו מדובר בתגמול ראוי על שנה נהדרת בה מיצבו עצמם בצמרת הכדורגל הישראלי.

זוהי עוד הוכחה לאיכות הפרויקט של איזי שרצקי בקבוצה הצפונית, שמורכבת מכל כך הרבה שחקנים צעירים מקומיים. מכבי פתח תקוה, ובעיקר מוראד מגמאדוב שכל כך רצה להניף את הגביע, יכולים לחוש מאוכזבים מאוד, אבל גם לפרגן ליריבה שפשוט מגיע לה ששמה ייחקק בספרי ההיסטוריה של הכדורגל הישראלי. גם אם מדובר בסך הכל בגביע הטוטו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

מהלך המשחק

דקה 3: דנין נותר חופשי בצד שמאל של הרחבה והעביר כדור רוחב, אבל גולן פספס את הכדור כשנותר לבד מול השער החשוף.

דקה 10: הפעם גולן היה אחראי על כדור הרוחב ודמארי בעט מ-10 מטרים סמוך לקורה. עוד החמצה גדולה של מכבי פתח תקוה.

דקה 32: בן חיים השאיר מאחור את גבאי ומזווית קשה בשמאל שלח כדור אותו חיימוב הדף בקושי לקרן.

דקה 37: פתח תקוה יצאה למתפרצת, דמארי נבלם ופרדה שהשתלט על הכדור בעט החוצה ברגל שמאל מ-18 מטרים.

דקה 44: סוג של נסיון ראשון מצד קרית שמונה. נג'ובו קיבל כדור כ-25 מטרים מהשער ובעט גבוה. הצפוניים עדיין לא במשחק.

דקה 50: דמארי קיבל כדור ארוך, הטעה את צדק ובשמאל סובב מעל המשקוף.

דקה 51: בן חיים שעט ממחצית המגרש ומצא ברחבה את דמארי, שבעט לפינה הקרובה ונעצר ברגלו של חיימוב. עוד החמצה גדולה של דמארי.

דקה 76: זנדברג התפנה במרכז הרחבה ובעט חזק לידיים של חיימוב.

דקה 82: גול! סוויסה שרק נכנס שלח כדור ארוך למחליף אחר, אביסדריס, שניצל יציאה אומללה של לבקוביץ' וגלש לפני דנין כדי לגלגל לרשת. 0:1 לקרית שמונה.

דקה 88: הגנת קרית שמונה התקשתה להרחיק, משיח בעט החוצה מ-17 מטרים.

דקה 89: דנין פרץ מצוין בשמאל, בקל נגח ראשון וסחט הצלה גדולה מחיימוב, שעצר גם את הריבאונד של גבאי.

הרכב מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ', אסי משיח, ג'ו ביזרה, מוראד מגמאדוב, אלירן דנין, יוסי אופיר (מנואל בלסטלר, 46), סבסטיאן סנסוני, דני פרדה (מיכאל זנדברג, 65), טל בן חיים (רועי בקל, 72), עומר גולן (דובב גבאי, 65), עומר דמארי.

הרכב עירוני קרית שמונה: גיא חיימוב, אלעד גבאי, שיר צדק, סלאח חסארמה, תומר ברוקס, בריאן חרסיסיץ', עדי אלישע, וויליאם נג'ובו (תומר סוויסה, 80), אדריאן רוצ'ט (דין מימוני, 89), אופיר חמו (בני בן זקן, 63), ברק בדש (שלומי אביסדריס, 71).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully