וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרננדז: "צריך לשנות את הגישה והעבודה שלנו"

מאמן הנבחרת דיבר בדף הפייסבוק של ההתאחדות על הסיכויים להעפיל ליורו, ואמר: "אני לא טיפוס שמוותר, יש שיפור ממשי"

בעוד קצת יותר מחודש תחזור נבחרת ישראל להמשיך בנסיונות להעפיל ליורו 2012, אבל אחרי התוצאות האחרונות עם ההפסדים ליוון וקרואטיה, אין ספק שהסיכויים של הנבחרת להעפיל לטורניר נמוכים. היום (רביעי) התארח מאמן הנבחרת לואיס פרננדז לצ'אט בעמוד הפייסבוק של ההתאחדות והשיב לשאלות הגולשים על הנושאים הבוערים.

"אני לא טיפוס שמוותר, ואני מאמין עד הסוף", התייחס המאמן לסיכויים הנמוכים שיש לנבחרת. "יש לנו שני משחקים מאוד חשובים נגד לטביה וגיאורגיה ואנחנו צריכים אתכם, האוהדים, איתנו. אם ננצח בשני המשחקים הללו, אנחנו בתמונת המקום השני".

פרננדז גם נשאל על פרישתו של יניב קטן מהמדים הלאומיים ועל היעדרותו של שלומי ארבייטמן מהסגל, ואמר על כך: "יניב קטן פרש מהנבחרת ואני מקבל את ההחלטה שלו. אני עוקב אחרי שלומי ארבייטמן, בעבר הוא זומן על ידי יותר מפעם אחת, ואם הוא ימשיך ביכולת הטובה שלו, אין שום סיבה שלא אזמן אותו".

לשאלה מדוע גילי ורמוט לא פותח במשחקים של הנבחרת, אמר המאמן הלאומי: "ורמוט שחקן מוכשר מאוד, אני מאוד אוהב אותו, אבל מאמן צריך לקבל החלטות ולפעמים הן לא פשוטות. נגד מלטה ורמוט עלה מהספסל ועזר לנו ונגד קרואטיה הוא פתח בהרכב. לפעמים מאמן צריך שיהיה לו שחקן מצוין ומוכשר שיוכל לעלות מהספסל כדי לעשות שינוי ולתת עוד תנופה". כמו כן התייחס פרננדז לחוסר ההצלחות של הנבחרת לאורך השנים, ואמר: "אולי צריך לנתח לעומק את כל הסיבות לחוסר ההצלחה. יש לי מספר רעיונות כמאמן נבחרת. אם צריך לשנות משהו, אז צריך לשנות את הגישה שלנו ואת העבודה שלנו".

לגבי הצבתו של אלרואי כהן כמגן ימני במשחק מול קרואטיה, אמר המאמן: "אלרואי משחק בקרית שמונה כקשר ימני ושמאלי, לכן הוא יכול לשחק כמגן ימני. אני לא לוקח חלוצים ועושה מהם מגנים, אני לוקח קשר שאני רואה שיש לו יכולות ושם אותו כמגן. אלרואי שחקן צעיר ודינמי, והמקצוע שלי הוא להציב את השחקנים בעמדות בהן הם יוכלו לבוא לידי ביטוי. נגד קרואטיה, שהיא נבחרת מאוד גדולה, אלרואי לא עשה משחק רע, אלא להיפך".

המאמן הלאומי נשאל גם על ההכנה שהוא מסוגל להעביר לשחקנים למשחקים בפרק זמן כל כך קצר, ואמר: "כשרק הגעתי לישראל קבענו תכנית עבודה, ובהתחלה היה קצת קשה. עם הזמן ראינו שהנבחרת השתפרה ובמשחקים האחרונים שיחקנו יותר טוב. לא לקנו נקודות נגד יוון וקרואטיה וזה חבל, אבל שיחקנו טוב והיינו יכולים לראות שיפור של ממש בנבחרת. כמובן שהיעדרות של שחקנים חשובים כמו כיאל, בניון ובן חיים פגעה בנו, אבל מנגד זה איפשר לנו לשלב שחקנים צעירים כמו אלמוג כהן, רמי גרשון, נאתכו, גולסה, אלרואי כהן ובונדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully