וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פרוספר גדל בשכונה, אף אחד לא יאיים עליו"

19.1.2011 / 23:53

יו"ר אשקלון זועם על החלוץ חנן פדידה, שמסרב לעזוב ללא פיצוי: "הוא לא נתן לנו כלום. סידרתי לו הצעה מאום אל פאחם"

הפועל אשקלון מחפשת חלוץ ישראלי להשלמת הסגל ובונה על כסף שנחסך משכר השחקנים ששוחררו, אלא שהערב (רביעי) הנתקל המועדון בבעיה. חנן פדידה, ששוחררו מהקבוצה, לא מוכן לחתום על טופס השחרור ומבקש מהקבוצה פיצוי כספי או כיבוד חוזהו עד תום העונה. לפדידה מספר הצעות לחתום לחצי עונה, אך אלו פוגעות בו כלכלית ונמוכות ביחס לחוזה לו זכה באשקלון. לכן השחקן מסרב לעזוב ודורש מאשקלון פיצוי כספי שישלים את שכרו. באשקלון לא מוכנים לשמוע ובימים הקרובים יצטרך להכריע פרוספר אזגי כיצד הוא מתמודד עם הסוגיה.

אזגי אמר הלילה: "הוא חוצפן אם הוא דורש פיצוי, זה שחקן שחמישה חודשים קיבל משכורת ולא נתן כלום למועדון. מכל השחקנים ששחררנו הוא היחיד שדורש פיצוי. אם הוא ימשיך ככה אני אעביר אותו להתאמן בנוער. הוא שקרן לגבי הכסף, סידרתי לו הצעה מאום אל פאחם הרבה יותר טובה מאשקלון. אם הוא היה שחקן טוב כמו שהוא חושב שהוא היו לו הצעות רציניות. פרוספר אזגי גדל בשכונה ואף לא לא מאיים עליו".

רועי גורדנה על הכוונת, שביעות רצון מאיילי ויברויאן

לאחר שחרורם של שמונה שחקנים וצירופם של סרג' איילי, איליה יברויאן וסואד פילקוביץ', מעוניינת קבוצתו של גיא עזורי גם בקשרה הצעיר של הפועל תל אביב, רועי גורדנה. פרוספר אזגי אמר בעניין גורדנה: "כל שחקן מוכשר וטוב שיתפנה, לא משנה באיזה תפקיד, נעשה מאמץ להביא אותו ונמצא את הפתרונות שלנו. אמרתי כבר שכל שחקן טוב שישוחרר ואחת הקבוצות בתחתית תרצה אותו אני מביא אותו".

מעבר לכך, הקבוצה בודקת אפשרות להחתים חלוץ ישראלי נוסף שיכול לשחק באגפים, אך הדבר יתבצע רק במידה שיוחלט ללכת על קשר אחורי זר, דבר שאף יצריך את שחרורו של אריק גאו.

באשקלון מאוד מרוצים מהשילוב בין יברויאן לסרג' איילי במשחק האחרון וגם באימוני הקבוצה. אם בתחילה היה חשש כי מדובר בשני שחקני רחבה שיתקשו לשחק ביחד, נראה כי השניים עד עתה משלימים אחד את השני. שחקנים בקבוצה מגדירים אותם "רעבים כאילו עלו מהנוער".

סואד פילקוביץ' צפוי לפתוח בהרכב בשבת הקרובה ולשחק בצוותא עם דרקו לובריץ' כצמד בלמי הקבוצה. "דרקו היה פצוע כמעט כל הסיבוב והחזרה שלו יחד עם פילקוביץ' שיפרה את ההגנה בחמש דרגות", אמרו בקבוצה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully