וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איילי: "האווירה באשקלון הרבה יותר שמחה מאשר בבית"ר"

16.1.2011 / 10:36

החלוץ לא מתגעגע לקבוצתו הקודמת, ובמועדון שמחים על כך שכבש כבר בבכורה מול הפועל ר"ג. עבאס: "טוב לי כאן"

בהפועל אשקלון היו אתמול (שבת) באופוריה מהניצחון 0:4 על הפועל רמת גן. בקבוצה היו מרוצים במיוחד מההשתלבות של איליה יברויאן שהיה מצוין, וסרג' איילי שכבש שער. בקבוצה ממתינים לסגור את העניינים הביורוקרטיים עם סואד פילקוביץ' וכבר בשבת הקרובה הוא צפוי לפתוח בהרכב. בתוך כל האופוריה, גיא עזורי מנסה להחזיר אנשים לפרופורציות.

"לא חשבנו על תוצאה כזאת, אבל בהחלט רצינו לנצח", אמר עזורי, "הפועל רמת גן היא יריבה שלנו לתחתית ועשינו ניצחון חשוב מאוד, שהרחיק אותם מאיתנו עוד יותר. נמשיך להיאבק עד סוף העונה, נכנסו למרקם הקבוצתי שלנו שני שחקנים חדשים - איילי ויברויאן, שנתנו לנו מימד חדש בהתקפה. אנחנו נרצה להמשיך ולהתחזק וכרגע אנחנו חושבים רק על הישארות בליגה. זה לא סוד שאנחנו מחפשים קשר אחורי, ואם יהיה עוד שחקן שיוכל לשדרג אותנו נשמח להביא אותו".

בנוגע לחיזוק עליו עזורי מדבר, בקבוצה מעוניינים להתחזק בג'ונתן אסוס, ששוחרר מהפועל פתח תקוה, ולנסות ולהמשיך לחפש מגן ימני ואולי אף שחקן נוסף שיוכל לשדרג את הקבוצה.

חיזוק שכבר עשה את שלו היה סרג' איילי, שכבש שער במשחקו הראשון, ואמר: "עצוב לי מה שקרה איתי בבית"ר כי אני בטוח שאם הייתי מקבל מספיק קרדיט הייתי עושה שם דברים יפים. האווירה באשקלון הרבה יותר שמחה גם באופן כללי וגם בכל מה שקשור לאמון בי ושאני מרגיש כך רואים את זה על המגרש. זה יתרון גדול לשחק ליד איליה יבוריאן, הוא חלוץ עם נוכחות שקשה מאוד להגנה להתמודד איתו וזה עוזר לי מאוד להתפנות. יש כאן קבוצה רעבה שאני בטוח שתצליח להישאר בליגה אם כולם ימשיכו ככה".

גם מחמוד עבאס, עליו דובר בהקשר של הפועל תל אביב, נראה מאוד מאושר באשקלון. עבאס: "טוב לי כאן, ואני מתרכז במטרות של אשקלון. ההנהלה תחליט אם יקרה איתי משהו אחר, בינואר או בסוף העונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully