וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספולסטרה: "זה היה הפסד כואב"

מאמן ההיט התקשה להסתיר את האכזבה מההפסד הרביעי ברציפות להוקס. סילאס על ניצחון שארלוט: "שיחקנו טוב"

מה עובר על מיאמי, שצנחה הלילה (בין שלישי לרביעי) להפסד רביעי ברציפות מול אטלנטה 93:89? ההיט נאלצו להסתדר ללא כריס בוש, אבל קינג ג'יימס סיים עם 34 נקודות באחוזים רעים, ודווין וויד הוסיף 27 להיט שנכנעו לאחר משחק צמוד. "אין לנו ורסטיליות בסגל", תירץ בסיום המשחק מאמן ההיט אריק ספולסטרה את ההפסד הרביעי ברציפות של הקבוצה. "זו כנראה ההזדמנות של השחקנים שלא שיחקו דקות רבות לצאת ולהוכיח כעת מה הם יודעים".

"זה היה הפסד כואב", הוסיף ספולסטרה. "אין שום דרך אחרת להגיד את זה. קשה היה לקבל ידית אמיתית ואחיזה בשני צידי הפרקט". גם לברון ג'יימס תירץ: "לא היינו בקצב. החברים שלי עשו עבודה טובה בכך שהם שמרו על משחק צמוד". דווין וויד בחר להחמיא ליריבה, ואמר: "צריך לתת לאטלנטה את הקרדיט על הניצחון. כמו שאנחנו נאבקנו לחזור למשחק, הם נאבקו וזה היה משחק טוב למזרח".

אגב, מי שנכנס בעקבות המשחק הזה לספרי ההיסטוריה הוא ג'ואל אנתוני, שאסף 16 ריבאונדים מבלי לזרוק ולו פעם אחת לסל. רק שני שחקנים עשו זאת לפניו מאז 1967: דניס רודמן ו-ווילט צ'מברליין.

סטפן ג'קסון: "כולם תרמו הלילה"

במשחק צמוד נוסף ניצחה שארלוט את שיקגו 82:83 ורשמו הפסד שני ברציפות לבובקאטס תוך פחות משבוע. ג'ראלד וואלאס סיים עם 13 נקודות ו-16 ריבאונדים, די ג'יי אוגוסטין הוביל עם 15 נקודות. "במצבים קריטיים השחקנים עשו סלים יפים וכמה קליעות טובות לשלוש", הסביר מאמן הבובקאטס פול סילאס את הניצחון המעניין על שיקגו. "שיחקנו טוב וזה מה שחשוב".

סטפן ג'קסון, שקלע את ארבע הנקודות האחרונות לשארלוט, הוסיף: "כולם תרמו הלילה. די ג'יי שיחק טוב. ג'ראלד וואלאס תרם כמה ריבאונדים גדולים ודאנק גדול בסיום המשחק. טיירוס תומאס נתן חסימה גדולה. קיבלנו תרומה פשוט מכולם". וואלאס גם הוא התלהב ואמר: "אני חושב שעמדנו מולם יפה מאוד. יש לנו יכולת אתלטית כמו היכולת שלהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully