וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צביקה שרף: "בינתיים אני לא מתגעגע לכדורסל הישראלי"

מאמן הנבחרת לשעבר דיבר בגל"צ על תחושותיו מאז עזב לסנט פטרסבורג: "אני לא יודע מה קרה שם, אמרו לי שאני אשם"

אמש (שלישי) גברה ספרטק סנט פטרסבורג על ברק נתניה לאחר משחק צמוד 70:73 במסגרת היורוצ'אלנג' והבוקר התראיין מאמן הקבוצה הרוסית צביקה שרף בתכנית הבוקר של גלי צה"ל. שרף נשאל הרבה יותר על התנתקותו הכללית מהכדורסל הישראלי מאשר על קבוצתו.

תחילה נשאל שרף לגבי העובדה כי כמעט לא דיבר מאז עזב את ישראל לטובת סנט פטרסבורג לפני כשנה וחודשיים: "זה סיפור ארוך, ויום אחד גם על זה אני אדבר. כרגע, אני מאמן את ספרטק ואני עושה את המקסימום שאני יכול. כל שאר הדברים כרגע פחות חשובים לי".

שרף, שהיה אמור להתמנות לתפקיד בכיר באיגוד הכדורסל הקשור לנבחרות וברגע האחרון מינויו בוטל, נשאל לפשר העניין, ואמר: "לא רצו אותי אז הלכתי. אני לא אהיה האדם שיצטרך לדחוף את העגלה הזו. אני יודע הכל, אני רואה הכל, אני שומע הכל, ובינתיים אני לא מתגעגע לכדורסל הישראלי. אני לא יודע למה להסביר את זה, אבל זה המצב כרגע. אני כבר שנה וחודשיים בסנט פטרסבורג, כרגע אין לי לאן לחזור, כי אף אחד לא רצה אותי. אף אחד לא פנה אליי, אז כרגע אני לא חוזר".

שרף נשאל האם הוא יודע מי טרפד את מינויו באיגוד, וענה: "אני לא יודע מה קרה שם, כל אחד אומר זה לא אני, אבל זה לא משנה. זה לא מעניין אותי. צריך לעבור דברים כאלה גם בחיים, אבל אני איש חזק. רגיש, אבל חזק. אמרו לי שזה בגללי, אני לא יודע מה עשיתי. אמרו לי שאני אשם. צריך לשאול אותם".

לסיום, נשאל צביקה שרף האם הוא עוקב אחר מכבי תל אביב החדשה, ואמר: "כן, הם מתחילים פרק חדש. הלחץ לדעתי הוא דווקא על ברצלונה. הם מארחים את המשחק והם מגיעים אליו כפייבוריטים. למכבי אין מה להפסיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully