וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאווי: "ראיתי המון דברים שלא קשורים לכדורסל"

18.1.2011 / 21:38

מאמן חיפה התקשה להסביר את ההתפרקות של הירוקים מול סופיה. אלפסי על ההפסד של נתניה ברוסיה: "שיחקנו כמו שרצינו"

מכבי חיפה רשמה הערב (שלישי) נקודת שפל נוספת בעונה הזוועתית שלה, עם תבוסה ביתית 95:78 לאקדמיק סופיה בפתיחת שלב הבתים השני ביורוצ'אלנג'. שחקניו של עמי נאווי כבר הוליכו ב-16 הפרש על האורחים מבולגריה במהלך הרבע השלישי אך קרסו לחלוטין בהמשך והמשיכו את המומנטום השלילי ממשחקי הליגה.

"אני מאמין מאוד באנשים ואני לוקח המון אחריות על עצמי בגלל זה", אמר נאווי בסיום. "נראינו רע מאוד במחצית השנייה וצרחתי עליהם במחצית כאילו אנחנו בפיגור. ראיתי המון דברים שלא קשורים לכדורסל ויכולים לפגוע בנו בעתיד בסיטואציה שבה אנחנו נמצאים, שהיא הישרדות בליגה. חיפה הורגלה להיות קבוצת צמרת בשנתיים האחרונות ונבנתה לכך השנה אבל עכשיו אסור לחיות בחלומות".

על עצמו אמר נאווי: "לא באתי כמושיע או כקוסם. באתי כי אני אחד שנותן הזדמנות לעצמי ואני גאה להיות פה. אם אראה שאני לא יכול להושיע אני הראשון שייקח אחריות. לא ראיתי הרבה מצבים שמאמנים לוקחים אחריות והגיע הזמן שהם יבינו שהם יכולים וצריכים להוציא את העגלה מהבוץ".

ג'רמיין ג'קסון, שהסתפק בשתי נקודות בהופעת הבכורה שלו במדי הירוקים, הוסיף: "אני לא כאן כדי להציל את הקבוצה אלא כדי לעזור לה. קבוצה היא לא להקה של איש אחד וצריך שכולם ישתתפו באותה מידה. אני יכול להגיד דבר אחד על עצמי, אני לא לוזר ואני שונא להפסיד".

מאמן אקדמיק סופיה, יוביצ'ה ארסיץ', אמר: "לא שיחקנו כמו שצריך במחצית הראשונהן בגלל שהיינו לחוצים, יש לנו קלעים מצוינים וכשהם רגועים ואנחנו טובים בהגנה קל מאוד לנו לשחק טוב ולברוח ליתרון".

שרף: "שיחקנו היטב בהגנה אבל פחות טוב בהתקפה"

ברק נתניה הייתה קרובה הרבה יותר לניצחון בפתיחת הסיבוב השני של היורוצ'אלנג', אבל למרות שהקשתה על ספרטק סנט פטרסבורג חזרה הקבוצה של אריק אלפסי מרוסיה עם הפסד 73:70. נתניה המתאוששת נשארה בתמונה לכל אורך המשחק, אך נכנעה לסגל האיכותי של צביקה שרף אחרי שטוני וושהאם החטיא שתי זריקות עונשין מכריעות בדקת הסיום ושלשה שהייתה יכולה לשלוח את המשחק להארכה עם הבאזר.

אריק אלפסי אמר לאחר המשחק: "שיחקנו מול קבוצה טובה עם מאמן טוב, שמוכר היטב לא רק בישראל. שיחקו כמו שרצינו לשחק, אבל שני דברים הרגו אותנו - ריבאונד ההתקפה וזריקות העונשין. החטאנו פעמיים מהקו ברגעים קריטיים, אבל בסך הכל הקבוצה בכושר טוב ונמשיך לעבוד קשה כדי להשתפר".

מהעבר השני אמר צביקה שרף: "היו לנו כמה קשיים לפני המשחק עם אנטון פונקרשוב שסבל מחום, ואנחנו מעריכים את העובדה שהוא שיחק למרות המחלה. שיחקנו היטב בהגנה אבל פחות טוב בהתקפה, בעיקר בזריקות מחוץ לקשת. אבל ניצחנו וזה הדבר החשוב ביותר מבחינתנו עכשיו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully