וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: הפועל תל אביב עברה גם את משחק העונה

האדומים שמרו על מאזן מושלם עם הניצחון ה-15 שלהם העונה, 90:97 ביבנה. הבקעה התקשתה מול נהריה אבל ניצחה 76:79

במוקד המחזור ה-15 בליגה הלאומית עמד המפגש בו אירחה השנייה אליצור יבנה את הראשונה הפועל תל אביב. האדומים הבלתי מנוצחים נאלצו הפעם לעבוד קשה מבדרך כלל, אך בכל זאת ניצחו 90:97 והבהירו שוב כי הם מעל הליגה. לשמחתה של יבנה, קבוצות צמרת אחרות כמו הפועל קרית טבעון ומכבי באר יעקב ספגו הפסדים שהשאירו אותן מאחוריה. בשבוע הבא יערך משחק עונה נוסף כשיבנה תפגוש את מ.כ. הבקעה, שהתקשתה מול עירוני נהריה, אבל בסופו של דבר השיגה את הניצחון 76:79.

אליצור יבנה - הפועל תל אביב 97:90

15 דקות התארכה האשליה באשר להפסד ראשון אפשרי של הפועל תל אביב, עד שהקבוצה הבלתי מנוצחת של הליגה העבירה הילוך והשתלטה על המשחק. יבנה פתחה במרץ עם שלשות של טל קרפלס ועודד ברנדווין והגנה חזקה, אבל הפועל תל אביב לא נתנה לה לברוח ועד הירידה להפסקה הספיקה להפוך את התוצאה.

במחצית השנייה ניסתה יבנה להתקרב ואף קיזזה את הפער לארבע נקודות, אבל בכל פעם שריח של מהפך היה באוויר בריאן אוסברי (28 נקודות) ואדריאן אוטר (25 ו-12) המצוינים דאגו לצנן את ההתלהבות של הקהל המקומי. ירון להט עזר להם עם 12 ו-7 אסיסטים (אבל גם 8 איבודים) וגל איתן הוסיף 11. ברנדווין סיים עם 20 ביבנה, אבל צ'אד טימברלייק (15) ודבון הארדין (14) היו בינוניים וכך קשה לנצח.

עירוני נהריה - מ.כ. הבקעה 79:76

הקבוצה של אבי אשכנזי נקלעה הפעם למשחק צמוד, אבל ידעה לסגור אותו בדיוק בזמן ולהשיג ניצחון שישי ברציפות על הקבוצה של שאול אייזנברג, שממשיכה לדעוך במקום האחרון בטבלה. הבקעה פיגרה במחצית הראשונה 42:41, אבל יום גדול של פול דילייני, שכלל 32 נקודות וחמישה ריבאונדים, סגר את הסיפור מהקו. סטפון ברדפורד (14 נקודות) ואיתי לב (13) סייעו לדילייני. אצל נהריה בלט בעיקר ג'ייסון ג'ונסון עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים. אי.ג'יי דרייטון סיים עם 13 נקודות ותשעה ריבאונדים.

עירוני רמת גן - מכבי באר יעקב 99:103

הקבוצה של רמי הדר הגיעה לזיסמן עם ארבעה ניצחונות רצופים, גררה את רמת גן למשחק מותח ובסופו ירדה מנוצחת. המארחת קיבלה תפוקה גבוהה משלושה שחקנים, כשאל פישר הוביל עם 25 נקודות ו-11 אסיסטים, שלטון קולוול תרם 21 ויריב יצקן 20. אצל באר יעקב היו אלה ג'וש גומז, אקס רמת גן, שצלף שש שלשות בדקך ל-26 נקודות וג'רמיין הול עם 25 ו-11 ריבאונדים.

אליצור כוכב יאיר/כפר סבא - הפועל קרית טבעון 69:71

המארחת מנצחת ומפסידה לסירוגין, הפעם הגיע תור הניצחון. רבע אחרון מצוין של קרית טבעון סייע לה לקזז פער דו ספרתי ולהפוך את המשחק לצמוד, אבל עודד שעשוע החטיא זריקה מחוץ לקשת עם הבאזר ואליצור כוכב יאיר/כפר סבא חגגה ניצחון. הזרים אריק טרמייל (19 נקודות) וסאני איברהים (17 ו-12 ריבאונדים) הובילו את המנצחת, כשבצד השני היה זה קובי אייזיק שבלט עם 16 ו-10 כדורים חוזרים.

הפועל יקנעם/מגידו - הפועל בארי 75:83

המבצר של יקנעם/מגידו נפרץ כבר בשלושה מקרים העונה, אבל לא הפעם. בארי מהתחתית הגיעה אחרי חמישה הפסדים רצופים, הוליכה בארבע נקודות במחצית ובסופו של דבר הפסידה בעקבות מחצית שנייה חלשה. רמון קלמנטה הצטיין עם 18 נקודות ו-11 ריבאונדים, כשתומר בר אבן הצעיר הוסיף 15. 27 נקודות של סטייסי מורייני לא הספיקו לבארי.

מכבי הוד השרון - אליצור רמלה 94:80

המארחת קיוותה להתאושש מהתבוסה המחפירה ב-47 הפרש שספגה בעפולה שבוע שעבר, אבל כבר ברבע השני נקלעה לפיגור של 20 נקודות ומשם העסק כבר היה אבוד. קינה יאנג הצטיין ברמלה עם 22 נקודות ו-13 ריבאונדים, כשאבי סוכר (15), דייויד פאריס (14) ואילן ברקוביץ' (14) עזרו לו. 28 של אור רון היו מעט מדי עבור הוד השרון.

הפועל לב השרון - הפועל עפולה 63:73

אחרי שישה הפסדים רצופים, לב השרון חזרה לנצח. ינעם אירם שב מפציעה וקלע 15 נקודות, הזר החדש לורנזו וויד נכנס לעניינים ושלט מתחת לסלים עם 13 ריבאונדים שהצטרפו ל-9 נקודות ורביב פיטשון הוביל עם 17 נקודות בדרך לניצחון. דרנל יוג'ה קלע 17 עבור עפולה ובריאנט מרקסון הוסיף 15.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully