וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסטון וילה צירפה את דארן בנט

קבוצת התחתית שברה את שיא ההעברות שלה עם רכישתו של החלוץ מסנדרלנד תמורת 18 מיליון ליש"ט. סטיב ברוס מאוכזב

מספר ימים אחרי צירופו של הקשר ז'אן מאקון מליון, אסטון וילה ביצעה רכש נוסף במסגרת חלון ההעברות של ינואר והפעם אף ניפצה את שיא ההעברות שלה. הקבוצה של ז'ראר הוייה, שנמצאת במקום ה-17 ומקדימה את הקו האדום רק בשל העובדה כי כבשה יותר מוויגאן, רכשה את דארן בנט מסנדרלנד תמורת 18 מיליון ליש"ט.

החלוץ בן ה-26, שבעונה הקודמת הבקיע 24 שערי ליגה והעונה כבש שמונה, חתם על חוזה לארבע שנים וחצי בקבוצה מבירמינגהאם ועשוי לערוך את הופעת הבכורה שלו כבר בשבת מול מנצ'סטר סיטי. אגב, בסיטי משחק ג'יימס מילנר, שהיה אחראי לשיא ההעברות הקודם של וילה אחרי שנקנה תמורת 12 מיליון ליש"ט, כמו סטיוארט דאונינג.

"אסטון וילה זה מועדון גדול, רציתי להצטרף ברגע שהם התעניינו בהחתמתי", אמר בנט לאתר הרשמי של המועדון. "הגודל של המועדון וההיסטוריה שלו היו סיבות מרכזיות למעבר מבחינתי. יש בקבוצה כמה וכמה שחקנים איכותיים, ודיברתי גם עם המנג'ר והבעלים על השאיפות של המועדון".

בסנדרלנד, ששילמה 10 מיליון ליש"ט על בנט ב-2009, התאכזבו מהחלטתו של החלוץ לעזוב. "לכולנו יש זכות לחוש מאוכזבים היום", אמר המנג'ר סטיב ברוס. "כולם כאן תמכו בדארן לאורך כל התקופה, אבל ברור שהוא לא היה עצמו באימונים ולא קיבלנו את הטוב ממנו במשחקים האחרונים. עכשיו אנחנו מבינים מדוע".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully