וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יורוליג: פנאתינייקוס דרסה את ריטאס וילנה

קבוצתו של אוברדוביץ' הביסה 59:80. פילזן ניצחה את סיינה, ריאל מחצה את פרטיזן 58:78, ולנסיה ניצחה את ז'לגיריס

אחרי פגרה ממושכת, יש שיגידו אפילו ארוכה מדי, חזר מפעל היורוליג לפעולה עם שלב הטופ 16, שמבטיח להיות סוער במיוחד. במשחק שפתח את הערב (רביעי) דרסה פנאתינייקוס של אוברדוביץ' את ריטאס וילנה בחוץ 59:80, ואותתה שוב שהיא אחת המועמדות הברורות לזכות בתואר העונה. בבית ז' שמרה אפס פילזן על המאזן הביתי המושלם ביורוליג, אבל לא לפני שנאלצה לעבוד קשה, בדרך לניצחון 58:60 על סיינה החזקה.

ריאל מדריד התקשתה בפתיחה מול פרטיזן בלגרד הלוחמנית, אבל התעוררה ברבע השני, ומשם היא לא הביטה לאחור בעוד היא מביסה את יריבתה 58:78. בבית ח' הביסה ולנסיה את ז'לגיריס קובנה, 59:73, תודות ליכולת טובה של הספרדים ברבע האחרון.

בית ה'

ריטאס וינה - פנאתינייקוס 80:59

המארחים שהגיעו כאנדרדוגים ברורים פתחו טוב, וניצלו ערב טוב מחוץ לקשת כדי לעלות ליתרון 7, כשגצ'ביצ'יוס מנהל את העניינים. הירוקים התקשו מאוד להיכנס לקצב, ושמרו את עצמם במשחק רק בזכות יכולת טובה של מייק באטיסט, שהקשה מאוד על שחקני המארחת בצבע, והוריד את פנאתינייקוס בפיגור 33:29 במחצית. האורחים קיבלו על הראש במהלך ההפסקה ועלו עם הרבה התלהבות לרבע השלישי, טסו ל-8:24 ברבע השלישי בזכות משחק מצויין של באטיסט וצליפות של ניקולס והוליכו ב-12 הפרש לפני הרבע האחרון. ריטאס מצאה שלשה של באבראוסקס בפתיחת הרבע הרביעי, אבל צארצריס ודיאמנטידיס לא עצרו, ושלשה של פוטסיס קבעה יתרון 17, 6 דקות לסיום.

באטיסט חגג עם דאנקים קלילים, היתרון עבר את קו ה-20, והמארחים נאלצו להרים ידיים, ויחכו למשחק הבא במטרה לנסות ולהשיג את הניצחון הראשון בשלב הטופ 16. באטיסט הוליך את קלעי פנאתינייקוס עם 26 נקודות (11 מ-17 מהשדה) והוסיף גם 7 ריבאונדים, קוסטאס קאימקוגלו הוסיף 16 ו-9 ריבאונדים, צארצאריס רשם 12 ב-100 אחוזים מהשדה. קלעו לריטאס: מילנקו ביילצ'ה 11 ו-8 ריבאונדים, חאליד אל אמין וקנאן באיירמוביץ' 10 נקודות כל אחד.

בית ז'

אפס פילזן - סיינה 58:60

איגור ראקוצ'ביץ' לקח על עצמו את האחריות בפתיחה, אבל שתי הקבוצות לא הצליחו לברוח זו לזו בפתיחה. סיינה נהנתה ממשחק טוב של מילובאן ראקוביץ' שעשה ככל העולה על רוחו בצבע הטורקי, והעלה את קבוצתו ליתרון ברבע השני, אבל וויצ'יץ' ות'ורנטון הורידו את פילזן ביתרון 27:29 בסיום המחצית הראשונה. המומנטום של המארחים נמשך גם בפתיחת הרבע השלישי, כשסיינה הרבתה לאבד, לא הצליחה למצוא את הטבעת, ונתקעה על 13 נקודות בלבד במהלך הרבע, מה שאיפשר לפילזן לעלות אל הרבע האחרון ביתרון 7.

לאברינוביץ' החל להיכנס לקצב וצימק את הפער ל-4 בלבד, שתי דקות לסיום. פילזן נכנסה ללחץ, ושלשה של זיסיס קבעה 2 בלבד. ת'ורנטון החטיא, וזיסיס קיבל הזדמנות לנצח עבור האורחים את המשחק, אבל השלשה שלו הלכה החוצה, ופילזן חגגה ניצחון דחוק. איגור ראקוצ'ביץ' הוליך את קלעי אפס פילזן עם 17 נקודות (3 מ-7 לשלוש) וקיבל עזרה מבוטסי ת'ורנטון שקלע 12 ואסף 9 ריבאונדים. את סיינה הוליך ראקוביץ' שסיים עם 16 ו-8 ריבאונדים, בעוד רימאס קאוקינאס סיים עם 12.

ריאל מדריד - פרטיזן בלגרד 58:78

הקבוצה הצעירה מבלגרד הגיעה אל האולם במדריד ועלתה ללא רגשות נחיתות. יאן וסלי וניית'ן ג'וואי העניקו לאורחים את היתרון, ובסיום הרבע הראשון הוליכה פרטיזן בנקודה. אלא שאז הגיע הרבע השני הקטסטרופלי של האורחים. ריאל ניצלה קיפאון התפקי מוחלט של פרטיזן ורצה ל-9:26 כשסרחיו יול וקרלוס סוארז עושים כל מה שהם רוצים בהתקפה, בדרך ליתרון 27:43 במחצית. פרטיזן התאוששה מעט בפתיחת הרבע השלישי ורצה ל-3:10 כדי לצמק את הפער, אבל פריג'יוני וטאקר הביאו את המארחים ביתרון 40:58 אל הרבע האחרון.

פרטיזן חיפשה זריקות מבחוץ שיחזירו אותה למשחק, אבל לא מצאה אותן, פריג'יוני צלף שלשה נוספת ונקודות של יול העלו את היתרון ל-21, 6 דקות לסיום משם הצליחו האורחים רק לצמק. סרחיו יול הוליך את קלעי ריאל מדריד עם 21 נקודות, ואף חילק 4 אסיסטים, קליי טאקר היה מצויין עם 18, בעוד נוביצ'ה וליקוביץ' קלע רק 3, אבל היה גדול בתחום הריבאונדים עם 12. את פרטיזן הוליכו קרטיס ג'רלס (4 אסיסטים) וניית'ן ג'אווי (5 ריבאונדים) עם 12 נקודות כל אחד.

בית ח'

ולנסיה - ז'לגיריס קובנה 59:73

שתי הקבוצות החלשות של בית ח' ידעו היטב שהסיכויים הגדולים ביותר עבורן להשיג ניצחונות בשלב הטופ 16 יהיו במשחקים ביניהן, ושתיהן נלחמו בפתיחה על ההובלה. פוצ'יוס לקח את מרבית הכדורים עבור האורחים, אבל ברבע השני נתקעה ז'לגיריס, הכדורים הפסיקו להיכנס, ו-ויקטור קלאבר יחד עם דושקו סבאנוביץ' הוליכו את ולנסיה לריצה שהביאה אותה אל המחצית ביתרון 8. ז'לגיריס לא אמרה נואש, והחלה להילחם. ווטסון וקולינס עשו צרות להגנת המארחים, ושלשה של מרכוס בראון הביאה את הליטאים בפיגור 4 בלבד אל הרבע האחרון.

דווקא אז לחצו הספרדים על הגז: שלשות של סבאנוביץ' וקוק הכו באורחים, והאחרון הוסיף 5 נקודות נוספות בדרך לריצת 2:12 בפתיחת הרבע הרביעי, כשולנסיה עלתה ליתרון 14, וז'לגיריס הרימה ידיים. דושקו סבאנוביץ' סגר ערב מצויין עבור ולנסיה וסיים עם 20 נקודות (3 מ-5 לשלוש), ויקטור קלאבר תרם 14 ולישצ'וק, דה קולו ומרטינז הוסיפו 9 נקודות כל אחד. לז'לגיריס לא היה ולו שחקן אחד עם ספרות כפולות, כשמרטינאס פוצ'יוס מוליך אותה עם 9. יאנקונאס ו-ווטסון הוסיפו 8 נקודות כל אחד למפסידים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully