וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה הפסידה 3:1 לבטיס אך עלתה לחצי גמר הגביע

האלופה מעדה אחרי 28 משחקים ללא הפסד, אך נמנעה מהדחה בזכות ה-0:5 מהמשחק הראשון. אלמריה הדיחה את לה קורוניה

אחרי ששברה את שיא המשחקים ללא הפסד והעמידה אותו על 28 משחקים בזכות הניצחון הקל 1:4 על מלאגה בליגה, ברצלונה נעצרה הערב (רביעי) דווקא על ידי בטיס, והפסידה 3:1 במשחק הגומלין ברבע גמר גביע המלך.

האלופה עלתה לשלב הבא בזכות הניצחון 0:5 במשחק הראשון בין השתיים בקאמפ נואו בשבוע שעבר, אך ההפסד צריך להדליק כמה נורות אדומות אצל פפ גווארדיולה.

בארסה לא עלתה בהרכב החזק ביותר שלה אך העובדה שלאונל מסי, צ'אבי וז'ראר פיקה פתחו הוכיחה שגווארדיולה לא ויתר על המשחק מראש. אלא שבטיס, שמוליכה את הליגה השנייה ורוצה לעלות העונה, עלתה בטירוף. חורחה מולינה הכניע את חוזה מנואל פינטו כבר בדקה השנייה, והשלים צמד מדהים כעבור חמש דקות.

הקהל המקומי בסביליה כבר החל לפנטז על סנסציה עולמית, אבל מסי הרגיע את בארסה עם שער מצמק בדקה ה-38. רגע לפני ההפסקה כבש הקפטן ארזו את השלישי של הירוקים, אבל במחצית השנייה לא נשאר להם כוח להמשיך בתנופה. מסי עוד הספיק להחטיא פנדל בדקה ה-54, והתוצאה נשמרה עד הסיום.

הקבוצה שתפגוש את ברצלונה בחצי הגמר היא אלמריה, שגברה 2:3 על לה קורוניה בריאזור והשלימה ניצחון כפול אחרי ה-0:1 הביתי מהמשחק הראשון. האורחים עלו ליתרון מהיר משערים של מיגל אנחל קורונה (19) ואלברט קרוסאט (20). דפורטיבו חזרה עם פנדל של פבלו אלברז (44) ואדריאן (51), אבל הנוק גויטום השבדי הבטיח לאלמריה את הניצחון בפנדל משלו (55).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully