וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול ישראל: ניצחון לנחיל השחור על הקינגס

הקבוצה מבאר שבע גברה על הירושלמים 40:46. הסייברס רמסו את ההאמרס 12:68, הליונס את חיפה 6:34, שתיהן בראש

שני המשחקים הראשונים של המחזור ב-IFL הסתיימו בניצחונות חד צדדיים של מובילות הליגה, תל אביב סייברס והליונס מירושלים. לעומת זאת, המשחק השלישי סיפק דרמה אמיתית בין הנחיל השחור מבאר שבע והקינגס מירושלים, שאולי סייעה לקבוע את העולה האחרונה מהבית הדרומי לפלייאוף.

בבאר שבע, חן דורון וברנדון מקדוגל מצאו את האנדזון שלוש פעמים כל אחד, כשדורון אף כובש את הטאצ'דאון האחרון שנתן לבאר שבעים את הניצחון החשוב 40:46 עם 13 שניות לסיום המשחק. הקינגס, שגם נתנו הצגה מצוינת, הובילו עד לשלבים המאוחרים של ההתמודדות, אבל לא הצליחו לעצור את המתקפה הבאר שבעית. "זה היה מאוד קרוב", סיפר קפטן באר שבע אמיר בנבנישתי. "ביצענו מהלכים טובים בהתקפה, אבל הקינגס נתנו פייט אדיר ואלמלא הופעה הרואית שלנו בסיום התוצאה הייתה שונה לחלוטין. אני מקווה שזה יתן לנו את הפוש לקחת עוד כמה משחקים".

יש עוד שלושה משחקים עד לסיום העונה הרגילה, ובאר שבע כרגע תלויה בעצמה. לנחיל השחור יתרון של משחק על הקינגס ואם המצב יישאר כך, הקינגס יישארו מחוץ לפלייאוף.

הסייברס מתל אביב שוב נתנו הצגה עם תבוסה 12:68 על הרצליה האמרס. לירן חובב כבש פעמיים ואריק ספיצר תפס שתי מסירות לטאצ'דאון גם כן. להרצליה יתרון של משחק אחד על האנדרדוגס מחיפה, שגם הפסידה במחזור האחרון לליונס מירושלים 34:6. מתן לביא בלט בשורות הירושלמים עם שתי ריצות לטאצ'דאון. הליונס מובילים את הבית הדרומי, אך זה יכול להשתנות כשייפגשו את מורדי יהודה למשחק על ראשות הבית ב-27 לינואר.

במחזור הקרוב שוב ישוחקו שלושה משחקים: הסייברס יבקרו את האנדרדוגס מחיפה ביום חמישי. בשישי, הפיונירס יארחו את קינגס מירושלים ובמוצ"ש, ההאמרס יארחו את הנחיל השחור מבאר שבע.

בית הצפון:

1. תל אביב סייברס 1:6
2. תל אביב פיונירס 3:4
3. הרצליה האמרס 5:2
4. חיפה אנדרדוגס 6:1

בית הדרום:

1. מורדי יהודה 1:6
-. ירושלים ליונס 1:6
3. הנחיל השחור באר שבע 5:2
4. ירושלים קינגס 6:1

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully