וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארון דייויס: "אלוהים ישמור, גריפין בלתי ניתן לעצירה"

רכז הקליפרס החמיא לחברו על 47 הנקודות מול אינדיאנה. פירס על חזרתו של קווין גארנט: "אנחנו קבוצה אחרת לגמרי איתו"

מפתיחת העונה, שומע בלייק גריפין תשבוחות בעיקר על יכולות הריחוף הבלתי רגילות שלו. הרוקי של לוס אנג'לס קליפרס כבר קנה את מעמדו כמטביע המרהיב ביותר ב-NBA, אלא שהלילה (בין שני לשלישי) הוא הוכיח למי שעדיין חיפש הוכחה, כי מדובר בשחקן כדורסל פנטסטי. המועמד המוביל לרוקי העונה המטיר לא פחות מ-47 נקודות על הראש של אינדיאנה, בדרך ל-107:114 של קבוצתו המשתפרת. בלייק קלע ב-19 מ-24 מהשדה, 9 מ-11 מהעונשין, והשתמש בכל הארסנל ההתקפי שלו: סיבובים, קרוס-אוברים, יד רכה מחצי מרחק, אפילו שימוש מצוין בקרש.

"זה מגניב בגלל שכל מה שאני שומע זה: 'הוא יכול להטביע ולקפוץ גבוה'", אמר הסנסציה מלוס אנג'לס בסיום. "אנשים מפקפקים באיכויות האחרות שלי וכשחקן כדורסל, אתה לוקח דברים כאלה אישית", הוסיף הפאוורד פורוורד, שרשם דאבל-דאבל 27 ברציפות כשצירף 14 ריבאונדים לערב ההתקפי המדהים שלו.

גם בארון דייויס, שמואיל בטובו להשתפר בשבועות האחרונים, החמיא לחברו: "אלוהים ישמור, הוא היה בלתי ניתן לעצירה היום. פשוט המשכנו למסור לו והוא המשיך לייצר". ג'ים אובריאן ידע שלקבוצתו לא היה סיכוי מול הקליפרס כשגריפין משחק כך: "זו היתה הופעה מדהימה, לא היינו יכולים לשמור עליו".

פירס: "אי אפשר להחליף את מה שגארנט מביא לנו"

במשחק המרכזי של הלילה ניצחה בוסטון 106:109 את אורלנדו, הרבה בזכות שובו של קווין גארנט אחרי תשעה משחקים. "השבועיים האחרונים היו קודרים עבורי", אמר הפורוורד, שהיה אמון על המשחק של המשחק - חטיפה גורלית בשניות הסיום שהבטיחה לסלטיקס את הניצחון. "להיות פצוע זה לא אחד הדברים האהובים עלי, ואני שמח שהצלחתי לבוא ולעזור לקבוצה שלי היום".

פול פירס, שהוסיף מהלך גדול גם כן עם סל ועבירה בתוך הדקה האחרונה של המשחק, החמיא לכרטיס הגדול: "אנחנו קבוצה אחרת לגמרי איתו, אי אפשר להחליף את מה שהוא מביא למועדון שלנו. הוא מעלה את הרמה של כולם כשהוא על הפרקט".

דוק ריברס סיכם את חשיבותו של גארנט: "הוא הטראש-טוקר הכי טוב בליגה, וראו את זה הלילה. לא היינו טובים בהגנה, אבל בארבע ההתקפות האחרונות אפשר היה לשמוע את קווין. הוא צעק את המהלכים שלהם, הוא המאמן ההגנתי שלנו על הפרקט. הוא מפתיע אותי כל הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully