וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ווסטהאם הודיעה: גרנט ממשיך בתפקידו

אחרי שמרטין אוניל סירב להצעה לשמש כמאמן, הפטישים הודיעו רשמית כי הישראלי ממשיך במועדון. ג’ו קול מועמד להצטרף

אברהם גרנט ימשיך בתפקידו כמאמן ווסטהאם. כך הודיעה היום (שלישי) רשמית הנהלת המועדון ובכך אולי שמה קץ למחול השדים שהתנהל סביב עתידו של הישראלי. "המועדון מחויב להשאיר את גרנט כמנג'ר ויחד איתרנו מועמדים לחיזוק שיאפשרו לנו להישאר בליגה", נכתב בהודעה.

מוקדם יותר נודע כי מעמדו של גרנט קיבל חיזוק ממקור לא צפוי. זאת מכיוון שמחליפו המיועד, מרטין אוניל, סירב להצעה אטרקטיבית שקיבל מבעלי הפטישים. כזכור, שעות ספורות לפני משחק הליגה מול ארסנל (3:0) דווח כי גרנט יפוטר באותו הערב ואוניל ימונה. אלא שאוניל החליט לסרב.

רשת "סקיי" טענה כי מנג'ר אסטון וילה לשעבר לא אהב את ההדלפה לתקשורת ערב המשחק והחליט להסיר את מועמדותו. על פי "דיילי מייל", אוניל התנה את הסכמתו לתפקיד בחיזוק של ארבעה שחקנים וביניהם ניקלאס בנדטנר מארסנל. מכיוון שהתקציב של ווסטהאם מוגבל דחה המנג'ר את ההצעה. אגב, גם סם אלרדייס ומרטין יול סירבו להגיע לאפטון פארק מאותה סיבה.

ההודעה הרשמית של ווסטהאם הכחישה דיווחים ב"דיילי מירור" לפיהם סגנית נשיא קארן בריידי שלחה הודעות טקסט לשחקנים בכירים במועדון ושאלה על דעתם כלפי גרנט. בריידי נתפסה בימים האחרונים כאופוזיציה החריפה לגרנט וכמי שהובילה את מסע החיפושים אחרי מחליף. אגב, ניסיונות לפיוס בין בריידי וגרנט כבר החלו: "קארן עובדת ללא הפסקה לטובת המועדון והיא מאוכזבת מההאשמות כלפיה. מועדון מתכוון לעשות הכל על מנת למצוא את המקור לידיעות ולסלקו מהמועדון. ווסטהאם העבירה את העניין לטיפול עורכי הדין של המועדון", לשון הודעת ווסטהאם.

ראוי לציין כי ההתנהלות של הימים האחרונים חיזקה את גרנט, ששמר על קור רוח. שחקן העבר ג'וליאן דיקס תקף את בעלי המועדון: "זה הפך לבדיחה. גולד וסאליבן צריכים לגבות את גרנט או לפטר אותו". מנג'ר וולבס מיק מקארתי הצטרף גם הוא לתומכי גרנט כשאמר: "כשאתה צריך כל הזמן לענות על שאלות לגבי משרתך, זה לא עוזר לך לבצע את העבודה טוב ביותר. לא הייתי רוצה להיות במצב שלו. אם הם לא רוצים אותו, זה בסדר, אבל תהיו ישרים".

בינתיים, גרנט ממשיך לעבוד על חיזוק ומעוניין להתאחד מחדש עם ג'ו קול. הקשר בן ה-28 נחשב לאחד השחקנים המקורבים לגרנט מימיהם המשותפים בצ'לסי. קול שנמכר הקיץ לליברפול מתקשה למצוא את מקומו באנפילד ונראה כי ישמח לחזור ללונדון.

עדכון ראשון: 18/1 10:10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully