וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2 נק' לכספי בהפסד סקרמנטו לאטלנטה

הפורוורד הישראלי שיחק רק 7 דקות, ראה את חבריו מאבדים יתרון ברבע האחרון בהפסד 100:98. ג'ו ג'ונסון סיים עם 36 נק'

אחרי ההפסד הצמוד בדטרויט, המשיכה סקרמנטו במסע שלה במזרח, וספגה הלילה (בין שני לשלישי) הפסד כואב מאוד באטלנטה, בידי ההוקס. הקינגס הוליכו לאורך מרבית המשחק, אבל איבדו כרגיל את היתרון ברבע האחרון, בדרך להפסד נוסף, 100:98. עמרי כספי לא קיבל הרבה הזדמנויות הערב, ורשם רק 2 נקודות ב-7 דקות, והוסיף 3 ריבאונדים.

הקינגס פתחו מצויין ורצו ליתרון 0:7 מהיר, אבל יכולת טובה של אל הורפורד שמרה את המארחים קרוב. כספי שוב פתח על הספסל, ועלה לשחק לראשונה 1:39 דקות לפני סיום הרבע הראשון, שהסתיים ביתרון 27:32. הפורוורד הישראלי מצא נקודות ראשונות מריבאונד התקפה, 8:58 לסיום הרבע השני, והעלה את סקרמנטו ליתרון 10. כספי לקח זריקה רעה בהתקפה הבאה, שהורידה אותו לספסל כעבור מספר דקות, בעוד ג'ו ג'ונסון החל להתעורר אצל ההוקס, אבל האורחים שמרו על היתרון וירדו למחצית ביתרון 9. ביבי ניסה לנקום באקסית עם שתי שלשות אבל אודריך פשוט לא איפשר להוקס לבצע מהפך, והביא את המלכים אל הרבע האחרון ביתרון 73:82.

כספי חזר אל הפרקט בסיום הרבע השלישי, אבל חזר במהירות אל הספסל בפתיחת הרבע האחרון, בו סקרמנטו עשתה מה שהיא יודעת הכי טוב- איבדה את היתרון שבנתה במהלך כל המשחק. ג'וש סמית וג'ו ג'ונסון הריצו את ההוקס ל-4:20, כשהאורחים העלובים לא קולעים סל שדה במשך דקות ארוכות. ג'טר סוף סוף מצא נקודות לאורחים, שלפתע התעוררו, וביחד עם לנדרי כפו שיוויון 96:96, 36 שניות לסיום. ג'ו ג'ונסון במהלך נהדר העלה שוב את המארחים ליתרון. כספי חזר אל הפרקט 23 שניות לסיום וראה את אוונס קובע שיוויון. ג'ונסון לקח את הכדור האחרון וסחט עבירה מאוונס, 0.6 שניות לסיום, קבר את השתיים, וקאזינס שהוציא את הכדור האחרון זרק אותו אל מחוץ לקווים.

האיש של ההוקס כאמור היה ג'ו ג'ונסון הנהדר, שסיים עם 36 נקודות (16 מ-27 מהשדה), וחילק גם 6 אסיסטים בנוסף ל-5 הריבאונדים שהוריד. אל הורפורד תרם 23, 9 ריבאונדים והיה ענק עם 7 חסימות ו-6 אסיסטים, וג'וש סמית תרם 19 ו-10 ריבאונדים. הקינגס קיבלו משחק טוב של דימרקוס קאזינס (מלבד המהלך האחרון) שסיים עם 20 ו-8 ריבאונדים, בנו אודריך היה טוב לאורך מרבית המשחק עם 17, וטייריק אוונס היה סולידי עם 16.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully