וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה משלהן

ויאריאל יודעת שאין לה שום סיכוי לזכות באליפות, אז היא מתמקדת בין השאר באפשרות אולי לסיים עם גביע המלך. כדי לעשות זאת, היא קודם כל צריכה לעבור את סביליה, שכפתה 3:3 מולה

משחקים 22-24: סביליה – ויאריאל

יחסי הכוחות:

מגיעים כמעט לישורת האחרונה בגביע המלך כאשר סביליה ו-ויאריאל נפגשות למשחק הגומלין במסגרת רבע הגמר באיצטדיון רמון סאנצ'ז פיחואן. המפגש הקודם בין השתיים היה רווי שערים (אפילו ניחשנו נכון שהוא יסתיים בתיקו) כאשר הקבוצות נפרדו ב-3:3. עכשיו הן מגיעות לרגע האמת, ולמרות שבליגה ויאריאל נחשבת למסוכנת יותר, אין ספק שיתרון הביתיות של סביליה אמור לשחק תפקיד חשוב בהתמודדות.

מפגשים אחרונים:

רק באמצע השבוע שעבר נפגשו כאמור השתיים וסיימו ב-3:3, אבל בליגה ויאריאל הסתפקה בשער של נילמאר כדי לנצח 0:1 בבית לפני קצת יותר מחודש. הניצחון האחרון של סביליה היה בנובמבר 2009 אז הקבוצה ניצחה 2:3. אגב, הפעם האחרונה שויאריאל ניצחה בחוץ את סביליה הייתה ביוני 2007 אז היא ניצחה 0:1, אך בכל שלושת משחקי החוץ האחרונים שלה מול סביליה היא נוצחה.

מומנטום:

ויאריאל היא ללא ספק מהקבוצות היותר טובות בליגה שאינה כוללת את ברצלונה וריאל מדריד. הצוללת הצהובה, שמדורגת שלישית בטבלה עם 39 נקודות, ניצחה 2:4 את אוסאסונה בסוף השבוע האחרון, אבל קדם למשחק הזה הפסד זהה לריאל מדריד. בשבעת המשחקים האחרונים שלה, ויאריאל הפסידה פעמיים וניצחה בחמישה משחקים. סביליה לעומתה מגיעה אחרי הפסד 2:1 לאספניול שקטע רצף של שני ניצחונות על אוסאסונה וריאל סוסיאדד.

כמות שערים:

ויאריאל כבשה תשעה שערים בלבד פחות מריאל מדריד כשיש לה את ההתקפה השלישית בספרד (היא מבקיעה בממוצע שני שערים למשחק). גם מבחינת ההגנה מצבה טוב (ריאל מדריד סופגת רק שלושה שערים פחות ממנה). סביליה לעומתה סופגת כמו קבוצת תחתית לכל דבר (למרות שהיא נמצאת במקום העשירי). אלמריה האחרונה ספגה למשל שער אחד בלבד יותר ממנה, לבנטה שנמצאת במקום האחד לפני אחרון, ספגה שער אחד פחות ממנה.

ההימורים שלנו:

סביליה – ויאריאל X
סביליה – ויאריאל (1+) 2
אנדר/אובר שערים (2-3) X

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully