וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי רעבה לתואר נוסף

אחרי שהצליחה למקם את עצמה במרחק פסע ממילאן בליגה, נאפולי, שגם עלתה שלב בליגה האירופית, מסתערת על הגביע האיטלקי. איך זה יסתדר לה מול בולוניה?

משחקים 20-21: נאפולי - בולוניה

יחסי הכוחות:

שמינית גמר הגביע האיטלקי מפגיש שתי קבוצות במגמות שונות לחלוטין. נאפולי נחשבת בעיני רבים כהפתעת העונה. היא עושה חיל בליגה ובאירופה, כאשר אחרי 20 מחזורים באיטליה היא מדורגת שנייה במרחק ארבע נקודות ממילאן המובילה. באירופה היא העפילה לשלב הנוק אאוט וממשיכה להוכיח שהיא רצינית בכוונות שלה ללכת רחוק. בולוניה לעומת זאת נלחמת על החיים שלה בליגה ומדורגת במקום ה-16 אחרי שהופחתו לה שלוש נקודות.

מפגשים אחרונים:

בהיסטוריית המפגשים בין שתי הקבוצות לא מזהים מגמה ברורה לטובת אחת הקבוצות, כאשר במשחק האחרון בין השתיים שנערך בחודש נובמבר בליגה ניצחה נאפולי 1:4 אחרי שמארק האמשיק כבש צמד והיה הבולט בשורות הקבוצה. המפגש שקדם לכך היה גם כן במסגרת הליגה, כאשר בחודש מרץ בשנה שעברה ניצחה בולוניה 1:2. הפעם האחרונה שבולוניה ניצחה בחוץ את נאפולי הייתה בשנת 2000, אז היא הביסה את נאפולי 1:5.

מומנטום:

לא סתם נאפולי נמצאת היכן שהיא נמצאת, והיא דואגת בשבועות האחרונים להוכיח לכל אלה שמפקפקים בה עדיין שהיא אכן ראויה להיות בחבורת הצמרת. בסוף השבוע האחרון היא אמנם סיימה ב-0:0 מול פיורנטינה, אבל שבוע קודם לכן היא פירקה 0:3 את יובנטוס. מול אינטר אמנם זה לא הלך לה במשחק הבכורה של לאונרדו, אבל זה היה הפסדה היחיד בששת משחקי הליגה האחרונים שלה. בולוניה לעומת זאת הובסה 4:1 על ידי אינטר המתאוששת במחזור האחרון ובסך הכל השיגה ניצחון ליגה אחד בחמשת משחקיה האחרונים.

כמות שערים:

למרות המצב הטוב שלה בטבלה, נאפולי היא לא מהכובשות המצטיינות. יש לה 30 שערים (ממוצע של שער וחצי למשחק), כאשר מילאן, יובנטוס, פאלרמו ואפילו אודינזה עוברות אותה. בולוניה, לעומת זאת, כבשה 20 שערים בלבד (שער למשחק), אותה כמות שערים שספגה נאפולי העונה. בכל מקרה, חשוב לזכור שבמשחקי גביע הסטטיסטיקה הזו הרבה פעמים מטעה, ולכן צריך לקחת אותה בערבון מוגבל.

ההימורים שלנו:

נאפולי – בולוניה 1 (1.35)
אנדר/אובר שערים (2-3) 2 (2.55)

  • עוד באותו נושא:
  • ווינר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully