וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סולומון: "כולם היו חמים"

כוכב ירושלים חגג את הניצחון על אשקלון. קטש: "ניצחון חשוב, יש פה סוג של מסר". בית הלחמי: "היינו מתחת לכל ביקורת"

משהו סוף סוף השתחרר בהפועל ירושלים הערב (שני). הקבוצה של עודד קטש, שנבנתה בצלמו של הרכז לשעבר, והיתה אמורה להיות נפיצה, נראתה כבויה בחודשיים האחרונים, ובעקבות זאת הודחה מאירופה ומהגביע, ואף רשמה הופעות חלשות במיוחד בליגת העל. הערב קיבלו אוהדי ירושלים הצצה למה שהקבוצה שלהם יכולה להיות, כששחקניו של קטש התפוצצו על עירוני אשקלון והביסו אותה 75:105, עם מחצית שניה ענקית. ירושלים נהנתה מערב עצום של וויל סולומון ודיון דאוול שלא הפסיקו לצלוף מחוץ לקשת, אך גם היא יודעת שחלק מהסיבה לניצחון הגדול הוא התפרקותה של אשקלון בשני הרבעים האחרונים.

"הרבה זמן לא שיחקנו התקפית ככה", התמוגג מאמן הפועל ירושלים, עודד קטש בסיום. "היינו כל הזמן במשחק מבחינה התקפית, אבל את ההבדל עשתה ההגנה בחצי השני. זה ניצחון שמאוד חשוב לביטחון והאווירה לקבוצה, ואני מאוד שמח על הדרך שבה שיחקנו. היה פה סוג של מסר - להמשיך לשחק כדורסל, שכל אחד יאמין בעצמו ובמה שאנחנו עושים. זה קילר אינסטינקט שלא מצאנו העונה ואנחנו עובדים על זה".

קטש המשיך ואמר: "כדי לבנות קבוצה ולהגיע לשיאים והישגים צריך זמן, וזה מה שהתחלנו לעשות העונה". על הפצועים הרבים מהם סובלת הקבוצה, אמר המאמן: "קוקיה יוצא לטיפול בארצות הברית, רנדל צריך לנוח, אבל יש לנו בסיס טוב ואנחנו רק צריכים שהמזל יאיר פנים, נהיה בריאים ושיגיעו כמה שחקנים טובים".

וויל סולומון, שהיה הכוכב הבלתי מעורער של הערב (21 נקודות, 5 מ-6 לשלוש) אמר בסיום: "כולם היו חמים, ההתקפה נעה בקלות והרגשנו נוח. הנענו טוב את הכדור והכנסנו את הקהל למשחק". סולומון נשאל מה הוביל את הקבוצה להצגה הנהדרת ואמר: "אני חושב שהאווירה הייתה טובה. יש לנו הרבה פציעות, ואנחנו זקוקים לאיזה שני שחקנים שיעזרו לנו להגיע לפיינל פור".

מנגד, באשקלון היו מתוסכלים מאוד מיכולת הקבוצה במחצית השניה, ומהופעתם של השחקנים. "אני לא חושב שהפציעה של ראשון טרנר הייתה הבעיה שלנו", אמר מאמן עירוני אשקלון, אריאל בית הלחמי. "היינו מתחת לכל ביקורת, אסור להתפרק ככה גם כשהם ביום קליעה. אסור לנו להיראות ככה, חד וחלק. מסוף הרבע השני הפסקנו לשחק והמשחק ברח לנו בחצי השני. לא נלחמנו כדי לצמצם את הפער וזה אסור שיקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully