וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אתלטיקו מדריד הביסה 0:3 את מאיורקה

שערים של ואלרה, פורלאן ורייס סידרו לקולצ'ונרוס ניצחון ראשון אחרי שני משחקים ועלייה למקום השלישי. 90 דקות לדודו אוואט

מאיורקה ושוערה דודו אוואט היו בתקופה טובה לאחרונה כשהשיגו שני ניצחונות רצופים, 0:3 ו-1:4 על הרקולס ואלמריה בהתאמה, התאוששו משלושה הפסדים רצופים ועלו למקום השמיני. אלא שהערב (שני) נעצרה הקבוצה של מיכאל לאודרופ, שהובסה 3:0 על ידי אתלטיקו מדריד בויסנטה קלדרון, במסגרת המחזור ה-19 והנועל של הסיבוב הראשון. לקבוצה של קיקה סאנצ'ז פלורס זה היה ניצחון ראשון לאחר שני משחקים, כשהאחרון שבהם הייתה התבוסה 4:1 להרקולס בשבוע שעבר, והיא עלתה למקום השישי מרחק שבע נקודות מהמקום הרביעי שמוביל לליגת האלופות.

אפרופו אתלטיקו: אליאס, שהצטרף לקבוצה לאחרונה מקורינתיאנס, וחואנפראן, שהגיע מאוסאסונה, ערך הערב הופעת בכורה בהרכב הקולצ'ונרוס. הראשון היה על המגרש כשהקבוצה שלו עלתה ליתרון בדקה ה-13. חואן ואלרה הגיע לפינה הקרובה ונגח חזק ופנימה, לאחר קרן מדויקת של חוזה אנטוניו רייס. הקולצ'ונרוס מצאו את השני בדקה ה-34. פראו מרידה סיים מתפרצת מהירה במסירת עומק לדייגו פורלאן, שפרץ קדימה והכניע את אוואט כדי לקבוע 0:2 לאתלטיקו.

מאיורקה קיבלה הזדמנות מצוינת לצמק בדקה ה-70 כשאנטוניו לופז ביצע עבירה ברחבה וספג כרטיס אדום. אלא שפייר וובו בעט לא מספיק טוב ודויד דה חאה הדף והותיר את תוצאת המשחק על 0:2. בדקה ה-88 נותרה גם מאיורקה ב-10 שחקנים לאחר עבירה גסה במיוחד של ג'ונתן דה גוזמן. אתלטיקו מצאה את השלישי בתוספת הזמן כשמסירה נפלאה של דייגו קוסטה הגיעה לחוזה אנטוניו רייס, שבעט בין רגליו של אוואט ופנימה את שער הליגה השני שלו העונה ובשני המשחקים האחרונים, 0:3 לקבוצה הביתית בסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully