וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מ.ס אשדוד: "מקרייב תקוע לנו כמו עצם בגרון"

17.1.2011 / 14:18

באשדוד לא אוהבים את חוסר המוטיבציה של הבולגרי: "חבל שככה הוא בוחר להתנהל". אוחיון: "חששנו שהפסד ידרדר אותנו"

למרות הניצחון 0:1 נגד מכבי נתניה וצבירת שלוש הנקודות החשובות, הסיפור המרכזי במועדון ממשיך להיות התנהלותו האפאטית של החלוץ הבולגרי דמיטאר מקרייב. אתמול (ראשון), כזכור, החליט המאמן ג'ון גרגורי לספסל את מקרייב והכניס אותו כמחליף בסביבות הדקה ה-60. מקרייב עיקם פרצוף ונראה כמי שאינו רוצה כלל להיכנס לשחק, ולבסוף אחרי התארגנות של כשבע-שמונה דקות על הספסל, הוא נכנס למגרש מבלי שערך כלל תרגילי חימום על הקווים.

"לא הייתה לו מוטיבציה, אבל זאת הקריירה שלו", אמר אמש גרגורי בהתייחסו למשחק חסר החשק של מקרייב, "אותי יותר מעניין מה קורה עם השחקנים הצעירים של המועדון. אם אנשים לא רוצים לעבוד, הם לא ישחקו. העתיד שלו תלוי בו ובמה שהוא רוצה לעשות. כל מה שהוא ירצה, אני אתמוך בו, אבל הוא לא יקבל יחס מיוחד".

התנהגותו של מקרייב לא נעלמה מעיניהם של ראשי הקבוצה, שמנסים זה זמן רב להיפטר מהחלוץ ולמכור אותו לקבוצה בארץ או באירופה. מה שמכשיל בשלב זה את המהלך הוא מחירו הגבוה של החלוץ הבולגרי. "חבל מאוד שכך הוא בוחר להתנהל, נכון לעכשיו מקרייב תקוע לנו כאן כמו עצם בגרון", ביטא גורם באשדוד את הלך הרוחות במועדון.

בתוך כך נרשמה בקרב השחקנים שמחה גדולה אחרי הניצחון הדחוק אמש על נתניה. הקפטן משה אוחיון אמר בסיום: "היה משחק לא טוב שלנו לכל אורכו. הדברים הטובים שניקח מהמשחק זה שלוש הנקודות ומשחק הלחימה הבלתי מתפשר של כל השחקנים. כולם עבדו ורצו, ולמרות שנתניה היו מעט יותר טובים אני שמח שניצחנו. היה קצת לחץ לפני המשחק כי חששנו שבמקרה של הפסד אנחנו נידרדר למטה, אבל הניצחון נתן לנו קצת אוויר, ואני שמח שיצאנו עם ידינו על העליונה. הפנים שלנו הן כבר למשחק הקשה מול מכבי תל אביב בשבת".

בצוות המקצועי ממשיכים במאמצים למצוא שחקני חיזוק לקבוצה, בעיקר לחוליית ההגנה. מי שצפוי לסכם בקרוב את תנאיו באשדוד הוא בלם הפועל ראשון לציון, גיא משפתי, שהצליח להרשים את המאמן. השבוע ייבחן בקבוצה פיטר אמברוז, אחיו הצעיר של אפה אמברוז, וגם הוא יכול למלא מספר תפקידים בחוליית ההגנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully