וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרף: "נצטרך להוביל את נתניה לסוג מסוים של משחק"

17.1.2011 / 14:07

מאמן ספרטק סנט פטרסבורג מתכונן לקראת נתניה במסגרת היורוצ'אלנג' (ג', 18:00). חיפה מארחת את אקדמיק סופיה

ברק נתניה תפתח מחר (שלישי, 18:00) את הופעותיה במסגרת שלב הבתים השני של היורוצ'אלנג' שתתארח ברוסיה אצל ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף. הקבוצה של אריק אלפסי מגיעה למשחק לאחר שני ניצחונות רצופים, אחד בליגה ואחד בגביע, ועם רוח גבית בניסיון לצאת מתחתית הטבלה. בקבוצה שמחים לקבל לראשונה במפעל האירופי את טוני וושהאם שלא יכל לשחק בשלב הבתים הראשון בגלל הצטרפותו המאוחרת. בנתניה מודים שבשלב זה המפעל הוא מבחינתם בונוס, אך אין בכוונת הקבוצה לוותר על עלייה. אורי יצחקי הפצוע לא יצא עם הקבוצה לרוסיה.

ממול נתניה תעמוד אחת הקבוצות הטובות ביורוצ'אלנג' השנה, ואחת המועמדות לזכות במפעל. ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף ממוקמת במקום הרביעי בליגה הרוסית, באחת העונות היותר טובות שלה בשנים האחרונות. הסגל של שרף כולל את סמוש פארקר, בעל עבר בלוס אנג'לס לייקרס, פטריק בברלי, שהחליף את דיז'ון תומפסון אקס הפועל ירושלים שגמר את העונה והנרי דומרקאנט, שחקן נבחרת בוסניה, בעל עבר עשיר באירופה. בנוסף מעטרים את הסגל שחקן נבחרת קרואטיה, מיכה זופאן, שחקן נבחרת קרואטיה, ובנוסף כבד שמיעה, פרו אנטיץ', שחקן נבחרת מקדוניה וניקולה דרגוביץ' שחקן נבחרת מונטנגרו. את הסגל המקומי משלימים אנטון פונרקשוב, אחד השחקנים המבטיחים בכדורסל הרוסי, יבגני קולסניקוב ואלכסיי קוטישבסקי.

שרף, שלפני 20 שנה הוביל את אליצור נתניה לניצחון היסטורי בגביע קוראץ' נגד ריאלי מדריד בפביליון התייחס ליריבתו הישראלית בתום הניצחון בסוף השבוע בליגה: "אני מכיר את נתניה מצוין. הם מחזיקים בסגל שבעה אמריקאים, והם מאוד אתלטיים, ואגרסיביים. הם קבוצה שכל הזמן רצה וקופצת, ונצטרך להוביל אותם לסוג מסוים של משחק. הם לא פתחו את העונה בצורה טובה, אבל הם ניצחו בגביע את ירושלים, שהיא פייבוריטית ברורה עליהם, תוך כדי שיבוש המשחק של היריבה. עד יום שלישי כל הקבוצה תכיר בצורה מצוינת את נתניה".

חיפה תנסה להתאושש מהליגה דרך אירופה

קבוצה נוספת שתחל מחר את הופעותיה באותו הבית היא מכבי חיפה שתארח בנשר את אקדמיק סופיה הבולגרית (19:30, אין שידור). הראש של חיפה הוא אמנם במשחקי הליגה, שם מסובכת הקבוצה במקום האחרון ובמרחק ניכר מהקו האדום, אך בחיפה מאמינים שניצחונות באירופה יוכלו להוציא את המועדון כולו לדרך חדשה. לארי אובאנון ימשיך להעדר, ובמידה ולא יתאושש במהרה מהדלקת בתוספתן עשוי להחתך. ג'רמיין ג'קסון, שלא הספיק לעבור לפני משחק אמש את הבדיקות הרפואיות, נרשם לקראת המשחק, וצפוי לשחק לראשונה.

ממול חיפה תתמודד הקבוצה המובילה בכדורסל הבולגרי, שזכתה בכל התארים האפשריים מאז שנת 2003 בבולגריה. מאמן הקבוצה הוא יוביצה ארסיץ', שאימן את נבחרת מקדוניה באליפות אירופה 2009, והוביל אותה לניצחון על נבחרת ישראל. הסגל של הקבוצה הבולגרית מבוסס ברובו על שחקנים אמריקאים. בין השחקנים הבולטים בסגל נמצאים הגארדים ברנדון הית', שנמנה בעבר על הסגל של לוס אנג'לס לייקרס, ודומיניק ג'יימס, הפורוורד ברנדון באומן, שהיה מועמד בעברו להפועל ירושלים והסנטר טרוויס פטרסון. את השחקנים הזרים בסגל משלימים ברונו שונדוב הענק (2.21), אקס מכבי תל אביב, ודמיאן סטוניובסקי המקדוני. השחקן הבולגרי הבולט בקבוצה הוא טודור סטויקוב, בעל עבר בולנסיה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully