וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קליסקי טוען: אריאלי איים שיחסל אותי

17.1.2011 / 12:01

יו"ר ראשון לציון טוען כי יגאל אריאלי איים עליו בדרישה שישחרר את בנו טמיר מהקבוצה. אריאלי: "אני מכחיש, זה קשקוש גדול"

למרות ההצלחה בשבועות האחרונים, לא שקט במכבי ראשון לציון. בקבוצה מתכוונים להגיש היום (שני) תלונה לאיגוד הכדורסל ולפנות באמצעות עורך דין לשחקן טמיר אריאלי, בטענה שהשחקן מפר את חוזהו. אריאלי, באמצעות סוכנו זאב גרוס, הודיע לקבוצה ביום שישי כי הוא מפסיק להגיע לאימונים, ועוזב את הקבוצה בצורה חד צדדית. יום לפני ההודעה, בסיום משחק הניצחון של ראשון לציון על מכבי חיפה, התרחש עימות בין יגאל אריאלי, חבר הנהלת האיגוד ואביו של טמיר, לבין יו"ר ראשון לציון משה קליסקי, שגלש מעבר לרגיל.

"טמיר לא קיבל במשחק בחיפה דקות משחק לפי החלטה מקצועית של המאמנים ואבא שלו בא ואמר לי שהמאמנים עושים לו דווקא", מגולל את הסיפור יו"ר ראשון לציון קליסקי, "שאלתי אותו אם באמת נראה לו שעושים לו דווקא. המאמנים רוצים לנצח, הצוות רץ ועושה עבודה טובה, אז לא מצאו מקום לשתף אותו. הוא אמר: 'לא אני רוצה שתשחרר אותו מחר', אמרתי לו שאין מצב שאני משחרר אותו, אז הוא אומר לי: 'אני אזיין אותך, אני אחסל אותך'. שאלתי אותו אם הוא מאיים עליי, הוא טען שכן, אמרתי לו שאני לא אשחרר אותו והלכתי.

"ביום שישי טילפן הסוכן שלו, והודיע לנו חד צדדי שהשחקן לא יגיע לאימונים והחליט שהוא עוזב את הקבוצה, החלטה חד צדדית", ממשיך קליסקי את השתלשלות האירועים, "חשבנו אולי הוא יקבל שכל ויחזור, ביום ראשון רועי חגי נפגש איתו, והסביר לו שלא יכול להיות בקבוצה יש החלטות מקצועיות ושהוא חלק לגיטימי מהסגל. אסור לשכוח שהשחקן היה חודש פצוע ולא התאמן, והוא לא קיבל הרבה דקות. אתמול אם הוא היה בקבוצה, אחרי שתי העבירות של שולמן, הוא היה משחק, אבל הוא איננו. הוא חזר ואמר שהוא לא חוזר לקבוצה. אני פונה לאיגוד כי טמיר ספורטאי מצטיין, לא יכול להיות שהוא לא משרת בצבא ויושב בבית, שיתנו את הספורטאי המצטיין למישהו שמשחק ואין לו את זה".

יגאל אריאלי מסר בתגובה: "אני מכחיש את כל מה שקליסקי אומר, לטמיר יש חוזה שאומר שהוא שחקן משוחרר, קליסקי מסרב לחתום על טופס השחרור. הוא יכול לפנות לאיגוד כי אנחנו מגישים בוררות בעניין הזה, זה חוצפה ממדרגה ראשונה, שחותמים על חוזה ולא עומדים בזה. אם איימתי עליו? קשקוש גדול".

"טמיר בא בתור רכז שני, בחוזה היה כתוב שאם יבוא רכז ישראלי על מקומו יש לו תוך שלושה שבועות זמן להחליט שהוא לא רוצה להיות בקבוצה", מגיב קליסקי לטענות אריאלי, "כשהביאו את אייל שולמן הוא יכול היה להחליט, אבל הוא לא יכול להחליט אחרי חצי שנה שהוא לא רוצה להיות בקבוצה. בעבר הוא פנה, אחרי שישה שבועות, שהבאנו את שעשוע, וטען שהוא רוצה לעזוב. הבאנו את שעשוע לניסיון, ואמרנו שאם הוא יישאר, אריאלי ישוחרר. שחררנו את שעשוע על מנת לתת לאריאלי את הדקות, כי חשבתי שאריאלי לא פחות טוב משעשוע. אם הוא היה רוצה ללכת, הוא יכול היה ללכת, עובדה שהוא לא הלך כשעשוע היה. הוא היה פצוע והיה לו נוח לקבל את הטיפולים מאיתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully