וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "בליגה רגילה המאזן שלנו היה טוב"

ריאל התרחקה מברצלונה, המאמן מודה: "המספרים טובים, אבל לא מספיקים לאליפות". פפ לא מתלהב: "ארבע נקודות זה כלום"

ריאל מדריד נקלעה אמש (ראשון) לפיגור של ארבע נקודות בצמרת הליגה הספרדית, אחרי שנפרדה ב-1:1 בלבד מהאחרונה בטבלה אלמריה, בעוד ברצלונה ניצחה את מלאגה 1:4. השופט פרז לאזה התעלם משלוש דרישות של ריאל לפנדלים והבלאנקוס סיימו עוד משחק בהרגשה שקופחו על ידי האיש עם המשרוקית.

"השופטים צריכים לפסוק בצורה שווה לכל הקבוצות", התלונן ז'וזה מוריניו, "במשחק הגביע נגד לבנטה יכולתי להגיד דברים טובים על השיפוט למרות שאושר נגדנו שער שנכבש בנבדל. לומר דברים טובים על השיפוט זה תענוג בשבילי".

הפורטוגלי התייחס גם להגדלת הפער של ברצלונה ואמר: "יש לנו 15 ניצחונות, 3 תוצאות תיקו והפסד אחד. אלו מספרים טובים, אבל לא מספיקים בשביל לזכות באליפות. אנחנו בפיגור ארבע נקודות, בתנאים של ליגה רגילה זה מאזן טוב".

בריאל מוסיפים לסבול מהמחסור בחלוצים ושחקן החוד הבכיר הבודד שנמצא במצב של כשירות מלאה הוא קארים בנזמה. יחד עם זאת, מוריניו בחר לא לפתוח איתו אתמול וזכה לביקורת של המנהל המקצועי, חורחה ולדאנו. "בנזמה הוא חלוץ טוב שיכול לתת לנו הרבה אופציות במשחק ההתקפה שלנו", אמר הארגנטינאי, "אני מקווה שהוא לא יישאר על הספסל יותר מדי זמן. המצב איתו הוא לא הוגן".

אלבס ייעדר 10-15 ימים

ניצחון 1:4 על מלאגה אמש (ראשון), הגדיל את היתרון של ברצלונה בפסגת הליגה הספרדית לארבע נקודות הודות לתיקו של ריאל מדריד באלמריה, אך המאמן פפ גווארדיולה מסרב להיסחף.

"הם שמטו היום נקודות, אבל לנו זה גם יכול לקרות", אמר המאמן, "זה יכול לקרות לנו במחזור הבא נגד סנטאנדר או במחזור שלאחר מכן נגד הרקולס. עדיין נשארו לנו משחקי חוץ בברנבאו, נגד ויאריאל, נגד ולנסיה ונגד סביליה. ארבע נקודות זה כלום. ריאל היא קבוצה חזקה מאוד".

הליגה הספרדית למעשה הגיעה אתמול בדיוק לנקודת האמצע שלה ואחרי 19 משחקים המאזן של הבלאוגרנה עומד על 17 ניצחונות, תיקו והפסד. 52 נקודות שהן שבירת שיא. "כשהגענו ל-50 נקודות בשלב הזה של העונה לפני שנתיים, לא האמנתי שנשבור את זה. אבל השחקנים עשו את זה. הם פשוט נהדרים".

החדשה הפחות טובה בברצלונה הגיעה מכיוונו של דני אלבס. המגן הברזילאי מתח שריר במהלך המשחק והוחלף בדקה ה-24, ומאוחר יותר התברר שהוא זקוק למנוחה של 10-15 ימים. המשמשעות היא שהוא יחמיץ בוודאות את משחק הגביע נגד בטיס ומשחק הליגה נגד ראסינג סנטאנדר והוא בספק למשחקים נגד הרקולס אליקנטה (ליגה) והמשחק הראשון בחצי גמר הגביע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully