וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו או מאיורקה?

דודו אוואט וחבריו, שממש לא מצטיינים במשחקי החוץ, מגיעים לקלדרון לפגוש את אתלטיקו מדריד. יודעים איך זה ייגמר?

הסיבוב הראשון בלה ליגה מסתיים ביום שני עם המפגש בין אתלטיקו מדריד הלא יצבה למאיורקה של דודו אוואט. ערב המשחק השתיים צמודות במקומות 7-8 ושתיהן מפנטזות על המשך המאבקים לזכייה בכרטיס לאירופה בסיבוב השני. הווינר מציע שלל הימורים על המשחק ואנחנו כמובן לא משאירים אתכם באוויר. סידרנו לכם את כל הטיפים, הסטטיסטיקות והמידע החיוני. לכם נותר רק לקרוא, להפנים ולהרוויח. בהצלחה.

משחקים מספר 78-80: אתלטיקו מדריד - מאיורקה

* סטטיסטיקה כללית:

שתי הקבוצות מגלות השנה בעיקר חוסר יציבות. הקולצ'ונרוס עדיין לא ניצחו ב-2011. מנגד, מאיורקה היא אחת מקבוצות החוץ הגרועות בליגה ושלושת משחקיה האחרונים בחוץ הסתיימו בתבוסות. הפעם האחרונה שמאיוקה ניצחה בקלדרון הייתה בחודש אפריל 2006 (0:1). מאז התקיימו ארבעה משחקים ששלושה מהם הסתיימו ב-1:1 ואחד בניצחון אתלטיקו 0:2.

* ניצחון רב שערים:

4:1, 3:1, 3:0 היו התוצאות בשלושת משחקי החוץ האחרונים של מאיורקה. מנגד, לאתלטיקו מדריד יש חמישה ניצחונות בית בליגה העונה, מהם ארבעה בהפרש של שני שערים ומעלה. הבעיה היא שהקולצ'ונרוס מגיעים לאחר רצף רע של תוצאות שכולל תבוסה משפילה מול הרקולס והפסד לריאל בדרבי הגביע.

* כמות שערים:

שישה משבעת המפגשים האחרונים בין הקבוצות הסתיימו עם שני שערים ומעלה. כאמור, מאיורקה ספגה 17 מ-21 שעריה בתשעת משחקי החוץ שהיו לה בסיבוב הראשון. למעשה, היא ספגה לפחות שער אחד בכל משחקי החוץ של העונה. אתלטיקו מחזיקה במאזן ביתי טוב ורק במשחק אחד (0:0 מול סנטאנדר) לא הצליחה לכבוש. יש למה לצפות.

ההימורים שלנו:

אתלטיקו - מאיורקה 1, היחס: 1.65
אתלטיקו - מאיורקה (+1) 1, היחס: 2.75
אנדר/אובר שערים (2-3) X, היחס: 1.90

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully