וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרגורי: "הקריירה של מקרייב היא הבעיה שלו"

16.1.2011 / 22:21

מאמן אשדוד כעס על החלוץ שעלה בחוסר חשק: "הצעירים יותר מעניינים אותי". עטר: "צריכים חיזוק מאסיבי בחלק הקדמי"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מ.ס אשדוד גברה הערב (ראשון) 0:1 על מכבי נתניה והעפילה למקום השמיני. האורחת הייתה טובה יותר לאורך רוב דקות המשחק, אך החמיצה שוב ושוב מול שערו של יוסי שקל המצוין. מנגד, שער אחד של נבו מזרחי בדקה ה-44 הכריע את ההתמודדות.

בדקה ה-32 פונה חלוץ נתניה, אחמד סבע, לבית החולים לאחר שלא הצליח להתאושש מהתנגשות ראשים עם רחמים צ'קול. גם קשר אשדוד, עמנואל סארקי, פונה מהמגרש באלונקה בעקבות מתיחה חזקה.

מאמן מ.ס. אשדוד ג'ון גרגורי שפע מחמאות לשחקנים הצעירים של המועדון לאחר הניצחון: "השחקנים שלנו שיחקו כמו חיילים. היינו צריכים להפגין הרבה לחימה ולעשות הגנה כי נתניה שיחקה טובה ושלטה, אבל אנחנו עשינו הגנה נהדרת. אני חושב שממוצע הגיל של שחקני הרביעייה האחורית שלנו הוא 18, היו לנו היום 13 שחקנים בסגל שעלו מקבוצת הנוער, זה מה שאנחנו עושים באשדוד. זו המדיניות של המועדון, הם עושים עבודה נהדרת".

לאחר מכן התייחס גרגורי לחלוץ הקבוצה דימיטאר מקרייב, שנראה אנמי מאוד ולא מחויב. מקרייב נכנס בדקה ה-71 לאחר שלא התחמם, עמד על המגרש ונראה אנמי וחסר חשק: "לא הייתה לו מוטיבציה, זאת הקריירה שלו. אותי יותר מעניין מה קורה עם השחקנים הצעירים של המועדון. אם אנשים לא רוצים לעבוד הם לא ישחקו. העתיד שלו תלוי בו ובמה שהוא רוצה לעשות. כל מה שהוא ירצה, אני אתמוך בו, אבל הוא לא יקבל יחס מיוחד. נבו מזרחי, למשל, עבד קשה מאוד והוא רק בן 22, הוא כבש את שער הניצחון ואני מאוד שמח עבורו".

יוסי שקל שוער אשדוד שהיה המצטייין בשורות קבוצתו אמר: "אני שמח שאנחנו עושים את העבודה. קשה לקחת מקום לשוער זר, אבל המאמן הוא שזה שקובע בסופו של דבר".

עטר: "לא הייתה לנו מחצית כמו הראשונה"

מאמן מכבי נתניה, ראובן עטר, התקשה למצוא הסבר להחמצות הרבות של שחקניו: "לא הייתה לנו עוד מחצית כמו המחצית הראשונה. היא הייתה בשליטה מוחלטת שלנו, עם כל כך הרבה מצבים, הרבה החמצות, הרבה חוסר ריכו של שחקנים. זה לא דבר שמאפיין את השחקנים שלי להיות עד כדי כך חסרי ריכוז. עברנו כל כך הרבה משחקים, אבל משחק מהסוג הזה עוד לא היה לנו, אבל גם את זה אנחנו נלמד. אני חושב שגם השחקנים הוותיקים הגיעו למצבים, אבל לא כבשו. ואז ספגנו שער ונאלצנו לרדוף אחריהם. במחצית שנייה אמנם שלטנו, אבל לא שיחקנו חכם כמו במחצית הראשונה".

המאמן הנתיינתי התייחס לשאלה האם קבוצתו צריכה חיזוק, וענה נחרצות: "אנחנו צריכים חיזוק מאסיבי בחלק הקדמי, לא רק שחקן אחד אלא לפחות שניים. גם כשאחמד (סבע) בריא אנחנו צריכים שחקנים שיהיו לנו לרוטציה. גם במשחקים אחרים היינו יכולים ליצור יותר בהתקפה אבל אין לנו מספיק כלים. כל הקבוצות מתחזקות וגם אנחנו צריכים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully