וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בירנבוים: "זה היה המשחק הכי טוב של מגי העונה"

16.1.2011 / 21:55

מאמן ראשל"צ החמיא לשחקן שלו, שקלע 20 נקודות בניצחון על גלבוע/גליל. חיפה שוב הפסידה, נאווי: "אלה רגעים קשים למועדון"

מכבי ראשון לציון, שרק ביום חמישי ניצחה את מכבי חיפה, לא התרגשה מצפיפות המשחקים והשיגה הערב (ראשון) עוד ניצחון, הפעם 68:78 על האלופה הפועל גלבוע/גליל עליון. ארון מגי, שהצטיין עם 20 נקודות, אמר בסיום: "ידענו שזה משחק חשוב כי כבר ניצחנו אותם וזה שובר שוויון. הליגה צמודה מאוד, וידענו שניצחון פה יתן לנו יתרון עליהם. כל השחקנים היו מפוקסים במה שעשינו, המאמנים הורידו אותנו לקרקע וביצענו את מה שהם תכננו. בליגה הזאת כולם מנצחים את כולם, אם אתה לא בא מרוכז אתה יכול להפסיד. אנחנו חייבים לשמור על אינטנסיביות באימונים ונהיה בסדר".

מאמנו אפי בירנבוים בחר פתוח את דבריו עם מילות שבח: "היום זה היה המשחק הכי טוב של ארון מגי, ראינו את זה בכל אספקט של המשחק, לא רק בפעולה האחרונה שלו. יהוא גם היה מצוין, אבל אני לא חושב שזה משחק ההגנה הכי טוב שלנו, כי בגליל היה לנו משחק הגנה טוב יותר. זה היה משחק של חפירות, אבל לנו היה דקות של ריצה שלגליל לא היה, וזה מה שחשוב. מה שעוד חשוב שזה שני משחקים רצוף שאנחנו מובילים מאבדים יתרון וחוזרים להוביל. בליגה הזאת אתה צריך להיות בפוקוס, זה מה שמביא לניצחונות. זה נכון שאנחנו במומנטום, זה הדברים הקטנים, זה לא שאתה רואה קבוצת יורוליג. דרל טאקר צריך לעבוד קשה כדי להיכנס לרוטציה, זה מפני שאנחנו רוצים הגנה".

מן העבר השני, המאמן ליאור ליובין ניסה להסביר: "ראשון משחקים באופן עקבי כדי לנסות ולשבש את המשחק. הם משחקים אגרסיבי, ידענו שככה הם משחקים, אבל השיטה שלהם גברה וזה הצליח להם. עשינו בתחילת החצי השני עצירות, וניצלנו את זה לסלים קלים, גרמנו להם ליותר איבודי כדור, וזה גרם למשחק להיות יותר בשטף. רצתי עם החמישייה זמן ארוך מדי, ואז הייתי צריך לעשות חילופים, וזה עצר לנו את השטף. ווילקרסון היה צריך להרגע, צריך לקחת נשימה. אנחנו מחפשים שחקן, כמו כל הליגה, בינתיים לא מצאנו מישהו מתאים"

שמיר: "עשינו את הדברים הנכונים"

בני השרון הצליחה להשיג הערב ניצחון חשוב, 97:100, לאחר דרמה גדולה והארכה והשאירה את הירוקים של עמי נאווי עמוק במקום האחרון ובמשבר קשה, כשנראה שגם המשחק החסר שלה כבר ממש לא מהווה תירוץ ולא משרה אופטימיות על מישהו במועדון.

מאמן הקבוצה עמי נאווי אמר בסיום: "האמת, אלה רגעים קשים לקבוצה ולמאמן. המשחק היה שלנו, אבל קבלת החלטה לא נכונה מיציאה מטיים אאוט הכריעה את המשחק. זה הכדורסל. אני גאה בשחקנים, הם עבדו קשה על המגרש, כי לבני השרון יש הרבה יכולות והתמודדנו איתן. אני יוצא אופטימי מהמשחק הזה, כי כשנותנים את הגוף, אפשר להצליח. חבל לי שספגנו כל כך הרבה נקודות. עכשיו הבאנו זר חדש, קשוח באופיו, וברגעי הלחץ נצטרך אותו כדי שיוריד מהעומס. חבל שלא הצלחנו לעצור את המומנטום השלילי שלנו".

מאמן בני השרון דן שמיר אמר בסיום: "אפשר להגיד שהקבוצה שעשתה יותר דברים טובים ניצחה, ואפשר להגיד שמי שטעתה יותר הפסידה. זה היה מבחן אופי מבחינתנו ברבע הרביעי. המשחק השתנה הרבה פעמים, אבל בסוף עשינו את הדברים הנכונים כדי לנצח. כמו תמיד, במשחקים צמודים יש הרבה מהלכים קטנים שמכריעים את המשחק". שמיר התייחס ליכולת הכוללת של בני השרון העונה: "גם בימים הפחות טובים שלנו אני נהנה ממה שהחבר'ה עושים. בסטטיסטיקה הכללית אנחנו נראים טוב, אבל חסרים לנו הניצחונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully