וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רדנאפ: "קשה מאוד לשבור את מנצ'סטר יונייטד"

מנג'ר טוטנהאם יודע שצריך להקיז דם כדי לנצח את השדים. פרגוסון: "משחק קשה". דלגליש: "יש לשחקנים אמונה וזה נהדר"

20 שנים לאחר שעזב את אנפילד, שב אליו הערב (ראשון) קני דלגליש בניסיון להוביל את ליברפול לניצחון בדרבי ה-215 של המרסיסייד שהפגיש שני סקוטים על הקווים. לבסוף הסתיים המשחק בתיקו 2:2, ובמצב הנוכחי של האדומים גם זה טוב.

מי שנכח באצטדיון וצפה הוא הבעלים העיקרי של הקבוצה ג'ון הנרי, אלא שדלגליש לא יבקש כנראה לעת עתה רכש, אולם הוא מנסה להסתמך על השחקנים הצעירים של במועדון, כאשר מי ששולב במשחק הערב היה ג'יי ספרינג. "הוא שיחק טוב מאוד", החמיא לו המנג'ר האדום, "ויש לנו גם את ג'ונג'ו שלבי, דניאל פאצ'צ'ו ודני ווילסון. אבל אנחנו חייבים לעשות זאת בזהירות כדי לא להרוס אותם.

"כמו כן, יש מספר שחקנים ותיקים שאנחנו צריכים לבנות אותם מחדש. אם נוכל להחזיר לעניינים את כריסטיאן פאולסן ופול קונצ'סקי. יש לשחקנים הרבה אמונה וזה נהדר", הוסיף דלגליש, שלא ישב לרגע אחד במהלך המשחק השלישי שלו על הקווים.

מי שנשמע מעט פחות מרוצה מדלגליש היה מנג'ר הטופיס דייויד מויס: "הייתי מאוכזב מהמחצית הראשונה שלנו בגלל שחשתי שבכלל לא הגענו למשחק. הרגשתי כאילו שיש לנו שחקנים צעירים בקבוצה שנכנסו להלם מהמעמד. אני מתוסכל שלא השגנו את שלוש הנקודות".

רדנאפ: "קשה להיות אותה קבוצה ללא רונאלדו וטבז"

טוטנהאם הגיעה חדורת מוטיבציה למשחקה נגד מנצ'סטר יונייטד בוויט הארט ליין במטרה לקטוע את סדרת המשחקים הארוכה שלה ללא ניצחון שהחלה מאז מאי 2001, אלא שגם הפעם לא הצליחו התרנגולים לשבור אותה והם כבר עם 24 משחקים רצופים ללא ניצחון. התרנגולים עדיין בהפרש של שמונה נקודות מהפסגה, אליה שבה הקבוצה של אלכס פרגוסון, שנשארה עדיין בלתי מנוצחת בליגה.

הארי רדנאפ, מנג'ר הספרס, ידע כי הפסד של קבוצתו יוציא אותה לגמרי ממאבק האליפות, ואחרי המשחק הרגיש שהיה קרוב ללטף ניצחון. "זה היה קרוב", אמר המנג'ר האנגלי. "אני חושב שהיינו קרובים אבל לא הצלחנו להוציא לפועל, עם זאת לא היינו קרובים להפסיד. זה משחק בו לא ראיתי את מנצ'סטר יכולים להבקיע לנו.

"מנצ'סטר היא קבוצה מאורגנת מאוד וממושמעת בהגנה וקשה מאוד לשבור אותה", הוסיף רדנאפ, "אבל אני לא יכול לומר כרגע שהם ברמה אחרת ושהם יצעדו בקלות אל עבר האליפות. אתה לא יכול להיות אותה קבוצה כמו שהיית כאשר אתה חסר את כריסטיאנו רונאלדו וקרלוס טבז. קבוצות אחרות קרובות לסגור את הפער מהם, אבל למרות שהם איבדו את השחקנים האלה הם עדיין בצמרת הטבלה".

"זה היה משחק קשה עבורנו", התוודה בסיום מנג'ר מנצ'סטר יונייטד פרגוסון. "טוטנהאם לא יצרה יותר מדי מצבים נגדנו, אנחנו היינו קצת חסרי אחריות עם ההחזקה שלנו בכדור. ההגנה שלנו הייתה טובה במיוחד, אבל בשליש האחרון של המגרש היינו צריכים מסירות יותר טובות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully