וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: האנובר הביסה 0:3 את פרנקפורט

הקבוצה של מירקו סלומקה טיילה לניצחון חוץ קל ועלתה למקום השני בליגה. מוחמד עבדלואי, כריסטיאן שולץ ויא קונאן כבשו

אחרי שדורטמונד ניצחה בקלות 1:3 את לברקוזן ביום שישי ובאיירן מינכן שוב פישלה, נמשך הערב (ראשון) המחזור ה-18 בבונדסליגה. המשחק שפתח את היום היה בין איינטרכט פרנקפורט להאנובר, שהצליחה לנצח 0:3 גדול ולעלות למקום השני אחרי ההפסדים של מיינץ ולברקוזן במחזור האחרון. קייזרסלאוטרן וקלן נפרדו ב-1:1.

פרנקפורט - האנובר 3:0

הקבוצה של מירקו סלומקה כבשה את הראשון בדקה ה-15 כשמסירת עומק של סרחיו פינטו מצאה את מוחמד עבדלואי, שהצליח לחדור לתוך הרחבה ולהכניע את אוקה ניקולוב. שער ראשון לחלוץ הנורבגי מאז 26 בספטמבר, אז כבש את כל ארבעת שעריו בחמישה מחזורים. האנובר לא עצרה שם והצליחה למצוא גם את השני בדקה ה-21. כריסטיאן שולץ נגח פנימה לאחר הגבהה של קונסטנטין ראוש בקרן. האנובר המשיכה את החגיגה שלה בדקה ה-89 משער של דידייה יה קונאן אחרי בישול של לארס שטינדל.

קייזרסלאוטרן - קלן 1:1

האורחים קיבלו הזדמנות גדולה לעלות מעל הקו האדום, כבר הוליכו משער של לוקאס פודולסקי בדקה ה-29 (אחרי ששחקן מקומי ניסה להחזיר כדור לשוער שלו ופגע בקורה) ואף נהנו מיתרון מספרי בעקבות הרחקתו של סרדאן לאקיץ' 10 דקות לאחר מכן, אבל בכל זאת לא ניצחו. שער היתרון של קלן החזיק מעמד עד לדקה ה-51, כשהקשר הצ'כי יאן מוראבק איזן בבעיטה מתוך הרחבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully