וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות נגד צ'רלטון: המאבק נמשך, אנחנו משלמים

עקב לוח המשחקים מסתמן כי משחקה של מכבי חיפה לא ישודר בשבת. ההתאחדות: "המאבק שלהם נגדנו בא על חשבון הצופה"

ההתאחדות לכדורגל פרסמה היום (ראשון) את שעות משחקי ליגת העל למחזור הקרוב, המחזור ה-19, וכרגע מסתמן כי משחקה של המוליכה מכבי חיפה עלול להיות שלא משודר.

בדרך כלל בשבת משודרים שני משחקים בערוצי צ'רלטון, ספורט1 וספורט2, והם המשחקים של 17:00 ו-19:30. על פי לוח השעות שפורסם היום, משחקה של בית"ר ירושלים בווסרמיל מול הפועל באר שבע יתקיים ב-17:00 וישודר, משחקה של מכבי תל אביב מול מ.ס אשדוד בבלומפילד יתקיים ב-19:30 וישודר, וכך משחקה של מכבי חיפה מול בני יהודה, שיתקיים בשבת ב-19:00, צפוי להיוותר בחוץ.

כמובן שזה לא סופי, ולפי מקרי העבר סביר להניח שהמשחק של הירוקים אכן ישודר בסופו של דבר, על אף שכרגע זה לא נראה.

המשחק של יום ראשון יפגיש את מכבי פתח תקוה ובני סכנין באיצטדיון רמת גן (19:45), בעוד המשחק המרכזי, זה שישדור בערוץ 1 ביום שני, יפגיש בין הפועל תל אביב לעירוני קרית שמונה (20:45).

מצ'רלטון נמסר: "אנחנו משדרים שני משחקים בשבת ומשחק נוסף ביום ראשון. ההתאחדות מחליטה איזה משחק לשבץ ביום ראשון, והשבוע היא החליטה לשבץ את משחקה של מכבי פ"ת נגד בני סכנין במקום לאפשר את שידור המשחק של מכבי חיפה".

"המאבק של צ'רלטון נגדנו הוא על חשבון הצופה"

מההתאחדות לכדורגל נמסר בתגובה: "לאחר כשנתיים של מאבק משפטי, דחה לפני מספר ימים בית המשפט המחוזי את טענות ודרישות צ'רלטון וחייב את החברה לשלם את חובה להתאחדות, העומד כיום על למעלה מ-60 מיליון שקל. כחלק ממסע הלחצים המתנהל כנגד ההתאחדות, בוחרת צ'רלטון שלא לשדר משחקים אטרקטיביים מליגת העל במטרה להפעיל לחץ על ההתאחדות לוותר על זכויותיה.

"חלונות השידור מאפשרים לצ'רלטון לשדר ארבעה משחקים מדי שבת, ככל שתהיה מעוניינת בכך, ואף כך נעשה במהלך העונות האחרונות כשצ'רלטון בחרה לשדר שלושה משחקים מדי שבת. למרות התחייבויותיה כלפי ההתאחדות בוחרת צ'רלטון לשדר משחקים מליגות אחרות בעולם וזאת בניגוד לרצון קהל אוהדי הכדורגל הישראלי ומנויי הכבלים והלווין. צר לנו שצ'רלטון בוחרת לנהל את מאבקה כנגד ההתאחדות על גב אוהדי קבוצות הכדורגל, אולם אין לה לבוא בטענות אלא לעצמה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully