וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: רמת השרון שמה פול גז בירוק

המוליכה רשמה ניצחון שישי רצוף עם 0:1 על נצרת עילית בגרין. 0:1 לראשל"צ על הכח, אחי נצרת-בית"ר/שמשון 0:0

המחזור ה-18 של הליגה הלאומית יגיע לסיומו הערב (שני) עם שלושה משחקים, במרכזם הצליחה המוליכה עירוני רמת השרון להגדיל את יתרונה על פני השנייה הפועל כפר סבא לארבע נקודות, בעזרת ניצחון 0:1 באצטדיון גרין על הפועל נצרת עילית. הפועל ראשון לציון תוכל להידבק למקום השלישי אם תנצח את הכח עמידר רמת גן, ובמשחק מרכז טבלה תארח מכבי אחי נצרת את בית"ר שמשון תל אביב

הפועל נצרת עילית - עירוני רמת השרון 1:0

מוליכת הטבלה, הקבוצה היחידה בלאומית שעדיין לא חוותה הפסד העונה בליגה, המשיכה את כושרה המצוין ולמרות קשיים ניכרים, השיגה ניצחון שישי ברציפות והפעם באצטדיון גרין. הפועל נצרת עילית הגיעה אחרי שני ניצחונות רצופים שהוציאו אותה ממינוס הנקודות, אבל עדיין רחוקה מחוף מבטחים לאחר ההפסד הביתי. ברמת השרון בנו כמובן על הכושר המצוין בו נתון החלוץ אורן ניסים, מלך שערי הליגה, והוא לא אכזב. לאחר מחצית ראשונה מאופסת, רמת השרון הגבירה את הלחץ ובדקה ה-85 פסק השופט עומר ניר על כדור עונשין מ-11 מטרים לזכותה. ניסים בעט פנימה, קבע 0:1, ורשם את שערו ה-11 העונה, והעניק לקבוצתו שלוש נקודות חשובות במירוץ לליגת העל.

הפועל ראשון לציון - הכח עמידר רמת גן 0:1

ראובן עובד, שנחתך מרמת השרון אחרי תקופה קצרה, הצטרף להכח עמידר רמת גן וקבוצתו החדשה יצאה מהמפגש עם עוד הפסד ליגה. הפועל ראשון לציון נצמדה להפועל רעננה השלישית, בזכות שער של רן יצחק בדקה ה-19, שקבע 0:1 למארחים. הכח קיוותה לנקום על התבוסה המחפירה 6:1 שספגה מהכתומים במחזור השלישי של העונה, אבל אף אחד מהסגולים לא התנחם בכך שהפעם ההפסד הוא מינימלי בלבד.

מכבי אחי נצרת - בית"ר שמשון תל אביב 0:0

המארחת, שצירפה לפני מספר ימים את השוער תום אלמדון, לא מצליחה להתייצב ונמצאת רחוק מהצמרת, עליה פינטזה בתחילת העונה על אף הפחתת תשע הנקודות ממאזנה. במחזור הקודם הפסידה אחי נצרת לבני לוד, והפעם היא נמנעה מהפסד ביתי, אולם לא צברה נקודות שיבריחו אותה מהתחתית. התיקו המאופס פגע גם בבית"ר שמשון, שרצתה להתקדם ולתפוס מרחק מהמקומות המובילים לפלייאוף התחתון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully