וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א - הפועל עכו: האחים הראל תוקפים את טביב

בזמן שהשחקנים מתכוננים למשחק מול עכו (ב', 20:45, ער' 1 ו-HD), מוני הראל מסיר את הכפפות: "הדברים של טביב מבישים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* הפועל עכו עושה צרות להפועל תל אביב מדי עונה מאז שחזרה לליגת העל: 1:1 בעונה שעברה, 2:2 בסיבוב הראשון העונה.

* הפועל תל אביב, עם ההתקפה הטובה בליגה (40 שערים), כבשה 10 משעריה ברבע השעה האחרונה של המשחק, כשעכו לא הרבה מאחוריה עם שבעה.

* כמעט כל הכובשים של עכו במשחקים הקודמים לא יפתחו בהרכב. איציק כהן, שכבש בשנה שעברה, ג'קו ערפאת וניקולאס פאלצ'וק, שהבקיעו העונה, לא יהיו בהרכב. אגב, איברהים עבדול ראזאק, שכבש צמד ב-5:3 אשתקד, לא ישחק לאחר שעבר לבאר שבע.

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

אפילו שחקני הפועל תל אביב, שרגילים לסקנדלים, לא ציפו להכנות כאלו למשחק מול עכו, שיכול לעלות אותם לפסגה. את הבוקר הם פתחו עם הידיעה בוואלה! ספורט על העיכוב בתשלום שכרם של מהארן לאלה ושי אבוטבול. מאוחר יותר שקל מוני הראל, כאות הזדהות, לא לשלם לאף אחד מהשחקנים את המשכורת, רעיון שירד מהפרק בעקבות לחצם של השחקנים שבקרוב יראו את הכסף בחשבון שלהם. לכל אלו נוסף ראיון של אלי טביב בוויינט, ובו תקף את אנשי הראל בצורה חריפה. טביב אמר כי "מוני הראל רוצה לנהל את הפועל תל אביב כמו שוק, הוא רוצה להרוס את הקבוצה", ואף ציין כי "זה מה שקורה כשאתה מתנהל עם בנאדם פסיכופת". עוד ציין טביב שמוני הראל הביא שחקנים ללא ידיעתו, טען שהוא ואנשיו מסיתים את הקהל נגדו, ולדעתו "מוני רצה להעיף את קצרה כי הוא העיד שלגוטמן הובטח מענק".

חשבתם שמכאן עוברים להתעסק בכדורגל - בכל זאת הפסגה קורצת? מה פתאום. נציגי מוני הראל לא יכלו להישאר חייבים למתקפה של טביב, והמנכ"ל משה הראל אמר בתגובה לוואלה! ספורט: "שמעתי ראיון של 40 דקות מפי אדם שלא דיבר ולו מילה אחת של אמת. אולי עדיף בכלל להפנות את השאלות האלה לאמיר לובין. נעלבתי בשביל לובין, אין סמל אדום יותר גדול ממנו. לעשות ממנו מתסיס זו בושה וחרפה מבחינתו של אלי טביב".

מוני הראל עצמו הסכים לומר מספר מילים בתגובה לדבריו של טביב: "זו בושה, חרפה ושערוריה. הדברים שטביב מייחס לי מבישים".

בצל הפרשה החריפה החדשה, מתכוננת הפועל תל אביב למשחק החשוב מול הפועל עכו. האימון עצמו סיפק עוד חדשות לא משמחות, כשוואליד באדיר נפגע ברגלו והוא בספק למשחק. אם לא יהיה כשיר יצטרך גוטמן להחליט האם לפתוח עם אביחי ידין שהחלים מפציעה בתור בלם, או להמר על יהודה חוטה הצעיר.

אם באדיר יהיה כשיר לשחק בסופו של דבר, יפתח גוטמן ללא ידין, כשההתלבטות כרגע היא בין סלים טועמה לבן שהר בצד שמאל של הקישור. מי שיחזור להרכב אחרי שהתאושש מפציעה הוא איתי שכטר, שיפתח בהתקפה לצידו של טוטו תמוז.

הפועל עכו:

מאמן הקבוצה אלי כהן ישוב למערך שהביא לו את תוצאת התיקו מול הדאבליסטית בסיבוב הראשון ויפתח מחר עם שלושת הבלמים גבע ברקאי, דימקאו פידליס ואלי ארליך, שיפתח במקומו של איציק כהן הפצוע. בן בנימין, שיטוס מספר שעות לאחר המשחק להתרשמות במחנה האימונים בטורקיה של הקבוצה האוקראינית בזאריה לוגאנסק, יפתח לבד בקישור האחורי כשמהראן ראדי וניקולאס פלצ'וק יפתחו בקישור ומוחמד כליבאת ורועי דיין יתפקדו כחלוצים.

ההתלבטות היחידה של אלי כהן היא בעמדת המגן הימני כאשר רן קוזוך' ורועי לוי תורגלו לסירוגין. ג'קו ערפאת שסובל מפציעה בכתף צפוי לשוב בעוד כשבועיים. אלי כהן הראה וידאו לשחקניו ואמר להם: "תיזהרו מהמצבים הנייחים של הפועל תל אביב, יש להם יכולות אישיות גבוהות. תמשיכו לשחק עם ביטחון. שימו לב בעיקר לורמוט וזהבי ותנסו להפעיל לחץ על מרכז השדה שלהם".

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: איתי שכטר

אחרי ששם מאחוריו את הפציעה ובינתיים גם את אופציית המעבר לקייבו, איתי שכטר חוזר להרכב לראשונה מאז תחילת דצמבר ורוצה להראות שהוא עדיין חד כמו שהיה בעונה שעברה. תמוז ושהר הצליחו למלא בהצלחה את מקומו של שכטר כשהוא נעדר, אבל הפועל תל אביב זקוקה להברקות של שכטר כדי לשמור על התואר.

הפועל עכו: אלי ארליך

הבלם שזוכה למעט דקות משחק יקבל מחר את הקרדיט בהרכב וינסה להוכיח לאלי כהן כי יש לו על מי לסמוך בחוליית ההגנה, בתקווה לשיתוף פעולה מוצלח עם צמד הבלמים הנוספים גבע ברקאי ופידליס דמקאו.

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: וינסנט אניימה, דני בונדר, ביוואן פרנסמן, וואליד באדיר (אביחי ידין), דדי בן דיין, שי אבוטבול, ערן זהבי, גילי ורמוט, בן שהר (סלים טועמה), איתי שכטר, טוטו תמוז.

הפועל עכו: דודו גורש, רן קוז'וך, גבע ברקאי, דימקאו פידליס, אלי ארליך, שמעון הרוש, בן בנימין, מהראן ראדי, רועי לוי, מוחמד כליבאת, רועי דיין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully