וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקנים יקבלו משכורות, אבוטבול ולאלה בינתיים לא

דרמה בהפועל ת"א. בבוקר הראל הטיל וטו, בצהריים השחקנים לחצו ונענו. דודו של לאלה: "מקווה שלא נצטרך לרדת לרמה של טביב"

הכאוס הניהולי בהפועל תל אביב מתגבר והבוקר הגיע לעוד אחד משיאיו. כזכור, אתמול (שבת) החליט אלי טביב לא לשלם את משכורותיהם של שי אבוטבול ומהראן לאלה מכיוון שהשניים קיבלו הלוואות בסך 200 אלף שקלים והוא מעוניין שההלוואה תרד מהמשכורת שלהם השנה. לעומת זאת, הבעלים השני מוני הראל, רצה שההלוואה תרד ממשכורות ומענקים עתידיים שינתנו לשחקנים בשנה הבאה.

מכיוון שטביב סירב לחתום על המשכורות של אבוטבול ולאלה, הראל הודיע הבוקר שעד שמשכורותיהם של השניים לא ישולמו, אף מהשחקנים לא יקבל שכר. בשעות הצהריים שחקני הקבוצה הבינו את המצב והחלו להפעיל לחץ על ההנהלה בשביל לקבל את שכרם. לבסוף, ההנהלה הבינה שאי תשלום שכר הוא בבחינת הפרת הסכם ונעתרה ללחץ השחקנים. נכון לעכשיו, חלק מהשחקנים לא גילו בחשבון הבנק שלהם את הכסף, אבל ההנהלה תשחרר להם את המשכורות שייכנסו בקרוב גם לחשבון הבנק. לאלה ואבוטבול עצמם עדיין לא מקבלים את המשכורת ובמועדון מקווים לפתור את הסוגייה הזו בהקדם.

טביב הסביר אתמול כי תשלום משכורותיהם של אבוטבול ולאלה במצב כזה יהווה עבירה על תקנון בקרת התקציבים, אך יו"ר הבקרה, עופר אורליצקי, אמר היום לוואלה! ספורט כי לא כך הדבר ואין כל מניעה לשלם לשניים משכורת על פי חוזיהם. אורליצקי אף הבהיר כי אם המשכורות של שני השחקנים לא ישולמו, הפועל תל אביב לא תקבל מהבקרה אישור להגיש חוזים של שחקנים חדשים, או במילים אחרות, לא תוכל להתחזק בינואר.

בנוסף לדברים הללו, היום אף נודע כי היו"ר אמיר לובין לא מקבל משכורות כבר מספר חודשים, וגם לסוגיה זו שתי גרסאות כאשר הצד של מוני הראל לא מבין מדוע אלי טביב מונע שכרו של היו"ר, ואילו טביב עצמו טוען כי שכרו של לובין הוכפל ללא ידיעתו על ידי מוני הראל, ולכן גם במקרה הזה מי שעומד בדברים - שיישלם.

דודו של לאלה: "יש לי הקלטות של מקורבים של הראל וטביב"

דודו של לאלה, פואד פארס, שמשמש כמנהלו האישי, שוחח היום עם אורליצקי שהבטיח לו כי כל תנאי ההלוואה יוסדרו לאחר שהחזיר את הטפסים להנהלת הפועל תל אביב. אורליצקי שב והבטיח שאם הדברים לא יסודרו הוא לא יאפשר לקבוצה להפקיד חוזים חדשים.

פארס אמר היום: "כל הכבוד למוני על הכוונה שלו לעמוד בהסכמים. אבל אני לא רוצה לפגוע בשחקנים אחרים ואני מקווה שישלמו להם את המשכורות. אלי טביב לא מקיים את ההסכמים של קצרה. קבעתי את המענק על 300 אלף ש"ח עם קצרה, משה הראל, אמיר לובין וקובי סידי והיום טביב מתרץ את אי העברת המשכורת בעבירה על תקנון בקרת התקציבים. אם זו עבירה - למרות שהיא לא קיימת - אז לא לכבד הסכמים זו לא עבירה?".

פארס הוסיף: "היום טביב החליט לא לכבד את ההסכם והוא לא רשאי לעשות זאת. יש לי הוכחות מוקלטות שגם טביב וגם הראל הבטיחו לתת למהראן את הסכומים הללו. אני מקווה שלא נצטרך להגיע לרמות הנמוכות של טביב. אני לא יודע מה יש לו נגד לאלה. הוא יודע שהוא נמצא בקשיים כלכליים. את השחקנים עצמם לא מעניינות המריבות ביניהם וזה לא צריך להיות על חשבונם. בימים האחרונים השארתי לטביב כמה הודעות והוא פשוט התעלם ולא חזר אליי. מהראן אוהב מאוד את הפועל תל אביב, הרי כולם יודעים שבלי השער שלו בחיפה ועוד כמה שערים חשובים הקופה של המועדון לא הייתה שמנה כל כך, ועכשיו במקום להחזיר לו ברצון טוב ולב רחב, טביב עושה ההפך".

(עדכון ראשון: 12:34)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully