וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סאליבן: "גרנט הוא המנג'ר, גרנט נשאר המנג'ר"

בעלי ווסטהאם גיבה את המנג'ר הישראלי, לפחות באופן זמני, וכמוהו גם הבעלים הנוסף, דייויד גולד: "הוא המאמן נכון לעכשיו"

התבוסה 3:0 לארסנל אמש (שבת) עשויה להתברר כמשחקו האחרון של אברהם גרנט כמנג'ר ווסטהאם. כזכור, עוד לפני המפגש המסובך עם התותחנים פרסמה התקשורת האנגלית כי המאמן הישראלי עם נמצא עם רגל וחצי מחוץ לאפטון ופארק, כאשר רשת "סקיי" הגדילה לעשות ודיווחה כי מרטין אוניל כבר סיכם את תנאיו ויירש את גרנט בתפקיד. הבוקר, עם זאת, קם גרנט ליום נוסף בתפקיד.

"שום דבר לא קרה. אין לי מושג מאיפה מגיעות השמועות הללו, כי שום דבר לא קרה", הבהירה סגנית הדוברת של ווסטהאם, קרן בריידי, והדגישה כי נכון ליום ראשון בבוקר, גרנט הוא עדיין המאמן. גם הבעלים של הקבוצה הלונדונית, דייויד גולד, המשיך בקו דומה ("הוא המנג'ר נכון לרגע זה"), וכמוהו גם שותפו דייויד סאליבן ("הוא המנג'ר וכרגע הוא נשאר המנג'ר").

למרות המצב המסובך בתחתית, חוסר הוודאות הכלכלי והשמועות התכופות על פיטוריו, גרנט השתדל להישאר נונשלנטי ואופטימי: "המאמץ מהשחקנים היה מצוין. למרות שאנחנו בתחתית, בשבועות האחרונים עשינו את הדברים הנכונים. אנחנו עדיין סובלים מפציעות רבות, אבל אנחנו קרובים לברוח מהתחתית. כשנצליח לעשות דברים בצורה נכונה על המגרש ומחוצה לו, זה ייתן לנו יותר נקודות וזה מה שחשוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully