וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי מזרחי סירב להפועל רמת גן

16.1.2011 / 11:47

האורדונים פנו למאמן מכבי ת"א לשעבר, האוהדים מעדיפים את אריק גילרוביץ'. גם קוליק, הוכנבוים, אלי מחפוד וזגורי מועמדים

זמן קצר אחרי שהודיע אמש (שבת) על התפטרותו מהפועל רמת גן, החלו ראשי הקבוצה לחשוב על מאמן חלופי לצביקה צמח. כזכור, נועלת הטבלה הובסה בביתה 4:0 להפועל אשקלון, ולאחר חודשיים בלבד בתפקיד, במהלכם לא הצליח להביא את השינוי המיוחל, החליט צמח להגיש את התפטרותו לראשי המועדון עוד כשהיה בתחומי האצטדיון ואף דאג לעדכן את שחקניו.

ראשי הקבוצה כינסו אמש ישיבת הנהלה דחופה, כאשר עוזר המאמן איציק ברוך ישמש כמאמן הזמני עד אשר ימונה למועדון מאמן חדש. ל'וואלה! ספורט' נודע כי כבר אמש פנו ראשי הקבוצה ליוסי מזרחי שהתפטר לפני כשבוע מאימון מכבי תל אביב, אולם זה סירב בנימוס להצעתם. על הפרק כעת נמצאים שמותיהם של ערן קוליק, ירון הוכנבוים ואלי מחפוד כמועמדים לתפקיד המאמן, כאשר גם יהודה זגורי מועמד. אוהדי הקבוצה היו רוצים לראות על הקווים את שחקן העבר ומי שמזוהה כסמל של המועדון, אריק גילרוביץ', אולם בשלב זה לא נעשתה אליו פנייה רשמית.

שם נוסף שעלה על הפרק עוד לפני התפטרותו של צביקה צמח הוא זה של מאמן הפועל עכו אלי כהן, שכבר אימן קדנציות במועדון ואף זכה להניף איתו את גביע המדינה. ל'וואלה! ספורט' נודע כי אם כהן היה עוזב את עכו לאחר התקרית עם יושב ראש הקבוצה ציון וייצמן לפני מספר שבועות, היתה נסללת דרכו לרמת גן כבר אז. אלא שכעת ירדה מועמדותו מהפרק, ובפרט לפני המשחק נגד הפועל עכו ביום שבת הקרוב.

תחושות קשות מאוד היו אמש גם בקרב שחקני הקבוצה. "חבל מאוד שצביקה הולך, הוא ממש לא האשם היחיד במצב הזה", אמר שחקן בקבוצה. "מעכשיו האחריות היא עלינו ואם לא נתחיל לנצח, המצב רק ילך ויחמיר והדרך למטה תהיה סלולה עבורנו. נהיה חייבים לקחת את עצמנו בידיים כי אין יותר ברירות. מעכשיו כל משחק יהיה מלחמת עולם בשבילנו", הוסיף השחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully