וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "התפקיד שלי - להחזיר את מדוניאנין לעניינים"

16.1.2011 / 11:18

מאמן מכבי ת"א החמיא לקשר: "צריך להשיב לו את השמחה". קולאוטי: "עוד מוקדם לדבר על שינוי". גולדהאר התרשם לטובה

הבעלים של מכבי תל אביב מיטש גולדהאר צפה אמש (שבת) בניצחון 1:3 של קבוצתו על בני סכנין והתרשם לטובה מהדרך בה נראו שחקניו תחת המאמן החדש מוטי איוניר. מקורב לגולדהאר סיפר כי הבוס זיהה מספר אלמנטים שנראו טוב יותר ביחס למשחקים הקודמים, וכי עבורו מדובר בסוג של התחלה חדשה. "גולדהאר די נהנה מהמשחק, אבל הוא גם ראה שיש עדיין המון עבודה כדי שהקבוצה תהיה במקום שבו הוא רוצה לראות אותה", הוסיף המקורב.

במועדון עצמו ניסו לא לצאת מגדרם בסיום הניצחון אמש. מיד עם השריקה לסיום נאספו כל אנשי הקבוצה (כולל השחקנים והצוות המקצועי) יחד למעגל במרכז המגרש, כאשר איוניר דאג פרגן לשחקניו על הלחימה שהפגינו על הדשא. פרגון דומה התרחש במחצית המשחק, שניות לפני שהקבוצה יצאה מחדר ההלבשה אל כר הדשא. "אני רוצה לראות עכשיו עוד 45 דקות של לחימה וטירוף, אנחנו לא יורדים מהמגרש בלי ניצחון", אמר המאמן לשחקניו.

מי שנראה משוחרר מאוד אתמול על המגרש הוא האריס מדוניאנין, ששיחק מתחת לחלוצים ואף כבש את השער הראשון לזכות הצהובים. עוד לפני המשחק שוחח איוניר עם הקשר הבוסני והבהיר לו כי הוא מייעד לו תפקיד חשוב מאוד במערך של הקבוצה. גם במהלך המשחק נשמע המאמן צועק ומתדרך את שחקניו לחפש את מדוניאנין כמעט בכל הזדמנות, וביקש שהכדורים יעברו דרך הקשר הבוסני המוכשר.

"מדוניאנין הגיע למכבי תל אביב על תקן של כוכב ושחקן שצריך לסחוב את הקבוצה הזאת", אמר איוניר בסיום. "אני לא רוצה לחזור אחורה למה שהיה או לא היה איתו, זה לא ענייני. התפקיד שלי הוא להחזיר אותו לעניינים, לתת לו את הביטחון ולהחזיר לו את שמחת המשחק. אני חושב שראינו ממנו ניצוצות, זו בהחלט התחלה טובה, אבל זה עדיין לא כל מה שהוא מסוגל".

כוכב המשחק אמש היה רוברטו קולאוטי, שקם מהספסל בדרך לצמד מצוין. "זה הצמד הראשון שלי במדי מכבי", הודה בסיום החלוץ, שהונף על כתפיו של גיז'רמו ישראלביץ' לקול תשואות האוהדים ואף זכה לחיבוקים מצד מרבית חבריו על חזרתו לכושר. "אני מכיר את מוטי עוד מהפעם הקודמת שהייתי בישראל, הוא נותן ביטחון לשחקנים. מוטי אמר לי 'כנס ושחק איך שאתה יודע'. מוקדם מדי לדבר על שינוי, עכשיו אנחנו צריכים להמשיך ככה. אנחנו עדיין במירוץ האליפות, הכל יכול להיות וברור שהמשחקים האחרונים יכריעו והם חשובים מאוד. אנחנו חושבים על המקום הראשון אבל הכי חשוב זה שנביא את מה שמוטי רוצה שנביא למגרש, ומשם נמשיך".

הבלם הברזילאי ניבאלדו, שנפגע אמש בדקות הפתיחה וסבל מכאבים ברצועה הפנימית בברכו במהלך המשחק, צפוי לעבור היום מספר בדיקות כדי לאבחן את מצב הפציעה. חברו למרכז ההגנה סאבו פאביצ'ביץ' יחמיץ את משחק הבית הקרוב נגד מ.ס. אשדוד בשל צהובים, מה שאומר שבקרית שלום יעשו כל מאמץ להכשיר לחלוטין את ניבאלדו לקראת יום שבת. כך או כך, נדמה כי אבי סטרול יתפוס את מקומו של פאביצ'ביץ' המוצהב מול אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully