וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העברות בעולם - 16.1

חלון ההעברות של ינואר נפתח: וואלה! ספורט עושה סדר ומביאה לפניכם את השמועות וההעברות בשוק השחקנים העולמי

העברות

* בוטאפוגו החתימה את קשר נבחרת אורוגוואי, אחידיו ארבלו ריוס, שהיה על הכוונת של סביליה עד החתימה בברזיל. הקבוצה מריו דה ז'ניירו התחזקה גם בקשר האחורי רודריגו מאנצ'ה (השאלה מגרמיו פרודנטה), ובקשר ההתקפי אברטון (השאלה מטיגרס המקסיקנית).

* קרלסרוהה, שנאבקת נגד ירידה לליגה השלישית בגרמניה, רכשה את חלוץ דינמו בוקרשט, אנדריי קריסטאה.

* קבוצה אחרת מהבונדסליגה2, ארמיניה בילפלד, החתימה את הקשר ההתקפי/חלוץ, רומנו דנבום. ההולנדי בן ה-29 צבר הופעה אחת בנבחרת ארצו ולא שיחק מאז שסיים את חוזהו בטוונטה אנסחדה ביוני האחרון.

* ליברפול מונטבידאו מאורוגוואי השאילה לטיגרה הארגנטינאית את המגן הימני, אנדרס רודאלס, 23, עד סוף העונה הקרובה.

שמועות

* דייגו בואננוטה הכשרוני צפוי לסכם בימים הקרובים על מעבר מריבר פלייט למלאגה. האנדלוסים שהיו מאוד פעילים בחלון ההעברות, צפויים לשלם על הארגנטינאי בן ה-22 למעלה מ-4 מיליון דולר, אך הוא ימשיך לשחק בריבר ויעבור לספרד רק ביוני.

* העניין של אסטון וילה בצ'רלי אדם, הרגיז את מאמן בלקפול, איאן הולוואי, שהגיב: "אל תעליבו אותי בכך שאתם מדברים עם שחקנים שלי".

* אחרי שאברטון סירבה להצעתה של טוטנהאם על פיל נוויל, התרנגולים עשויים לפנות למנצ'סטר יונייטד בניסיון לרכוש את ווס בראון.

* אינטר עשויה לרכוש את חלוצה המבטיח של פיינורד, לוק קאסטניוס, כשכחלק מהעסקה, הבלם הקולומביאני נלסון ריבאס, יעשה את הדרך ההפוכה. ריבאס גם נמצא על הכוונת של פ.צ קלן והמבורג.

* פפ גווארדיולה הודיע שלמרות שמספר קבוצות הביעו לאחרונה עניין גדול בבלם גבי מיליטו, הוא מעוניין שהארגנטינאי יישאר בקבוצה. על פי פרסומים בשבוע האחרון, גנואה, נאפולי ומלאגה מאוד רוצות לשאול את השחקן מאלופת ספרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully