וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: ליל נותרה בפסגה

המוליכה ניצחה 0:2 בניס ושמרה על יתרון הנקודה על סגניתה, פאריס סן ז'רמן, שגברה על סושו 1:2. ראן - ארל-אביניון 0:4

המחזור ה-20 בצרפת יצא הערב (שבת) לדרך, ובמרכזו שמרה ליל על הפסגה לאחר 0:2 בריבריה של ניס. סגניתה, פאריס סן-ז'רמן, עשתה את שלה גם כן לאחר שגברה 1:2 על סושו, בעוד ראן המשיכה בשלה עם 0:4 נאה על ארל-אביניון החלשה, שהשאיר אותה במקום השלישי. ליון דאגה להמשיך את הערב המוצלח של קבוצות הצמרת, כאשר הביסה בביתה 0:3 את לוריין.

ניס - ליל 2:0

אחרי איבוד הנקודות המאכזב מול סנט אטיין לפני היציאה לפגרה, שבה הערב מוליכת הטבלה לנצח - ובסטייל: הקבוצה של רודי גרסיה הציגה משחק התקפי מאוד בריביירה, והיתה יכולה לנצח בפער גדול יותר. בסופו של דבר, שערים של ז'רביניו (44) ומוסא סו הבלתי נלאה (50) עשו לליל את העבודה.

פאריס סן-ז'רמן - סושו 1:2

המפלה מול נאנסי והתיקו מול מונאקו אולי נשכחו הערב, כאשר הפריזאים סוף סוף שבו לנצח - דבר אותו לא עשו כבר למעלה מחודש. מודיבו מאיגה עוד העלה את סושו המפתיעה ליתרון בדקה ה-14, אך תגובה סופר-מהירה של ממאדו סאקו, דקה לאחר מכן, ושער ניצחון של לודוביק ז'יולי (22) דאגו שהפער בפסגה ימשיך לעמוד על נקודה אחת בלבד.

ליון - לוריין 0:3

אחרי שתי תוצאות תיקו רצופות שבה קבוצתו של קלוד פואל לנצח, ולראשונה מאז חודש נובמבר אף השכילה למצוא את הרשת שלוש פעמים במשחק אחד. בפטימבי גומיס המצוין הפציץ צמד נינוח (41, 67), קים קלסטרום התכבד בשער גם כן (53).

ראן - ארל-אביניון 0:4

אלכסנדר טטיי העלה את המארחת ליתרון בדקה ה-22, וצמד של יאסין בראימי (23, 37) סגר את הסיפור והעניק לראן יתרון 0:3, כאשר יאן מ'ווילה שם את הדובדבן על הקצפת בתוספת הזמן עם שער מפנדל. ראן רושמת ניצחון חשוב, מחזור אחד בלבד אחרי ההפסד המפתיע לקון. אביניון המסכנה ממשיכה לנעול את הטבלה, וקשה לראות כיצד היא מתאוששת.

משחקים נוספים:

אוקזר - מונאקו 1:1
לאוקזר: ז'וליאן קרסיה (25), למונאקו: אדריאנו (71)

טולוז - נאנסי 0:1
לטולוז: פרנק טבאנו (28)

לאנס - סנט אטיין 1:2
ללאנס: סבסטיאן רודה (81, פנדל), לוק פראן (עצמי, 82). לסנט אטיין: בקארי סאקו (78)

מונפליה - ולנסיין 1:2
למונפליה: אוליבייה ז'ירו (פנדל, 79), עבדלחמיד אל קאוטרי (80). לולנסיין: מתיו דוסבי (49)

ברסט - קון 3:1
לקון: בנג'מין ניווה (10), יוסף אל עראבי (80), רומיין חמומה (86). לברסט: ברונו גרוז'י (44, פנדל)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully