וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטור של הרגוע

הרגוע בחר עבורכם שלושה משחקים בדיוק כמו שהוא אוהב. כנסו וגלו את ההמלצות שלו שאולי יעשירו את הקופה שלכם

תסלחו לי, אבל אני ממש לא מתרשם מההימורים של המשוגע. עם כל הכבוד לאורח החיים הקיצוני והמרדף אחרי היחסים הגבוהים, אני עדיין לא ראיתי אותו עושה מזה כסף. אז אני ממשיך בדרך שלי, הדרך הרגועה. מחפש את הבאנקרים, לוקח קופה קטנה. היי, זה יותר טוב מכלום לא? הפעם אני הולך על שלושה משחקים ביחס משותף של 3.92. כלומר, 100 שקל יסדרו לכם זכייה של 392 שקל.

מתחילים ביום ראשון עם הדרבי של צפון-מזרח אנגליה שסנדרלנד מארחת את ניוקאסל. אני מודה, בדרך כלל אני מחפש משחקים קצת פחות טריקיים, אבל הפעם יש לי הרגשה שזה הולך בגדול לסנדרלנד. אחרי שהחתולים השחורים חטפו 5:1 בסנט ג'יימס פארק במשחק הראשון, הם יעלו רעבים לנקמה, הקהל יטריף וידחוף אותם ואין מצב שהמשחק לא יהיה שלהם. היחס: 2.00

ממשיכים עם המשחק המרכזי באיטליה. לצ'ה, שמתחת לקו האדום, מארחת את המוליכה, מילאן, שנמצאת בכושר מצוין. דווקא בגלל שלצ'ה הפתיעה בשבוע שעבר עם ניצחון חוץ על לאציו, אני לא רואה את מילאן נופלת במשחק הזה. יש לרוסונרי יתרון איכותי ברור, הם רעבים לאליפות ויחד עם אנטוניו קסאנו וזאלטן, אני הולך על ניצחון חוץ למילאן ביחס של 1.40.

ביום שני בחרתי ללכת על מוליכת הליגה הלאומית עירוני רמת השרון. הקבוצה של מומי זפרן לא עוצרת, דורסת כל יריבה ועדיין אין לה הפסד ליגה העונה. משחק חוץ מול נצרת עילית המפורקת שמתחת לקו האדום לא אמור לעצור את הקטר בדרכו לליגת העל. יחס של 1.40 לניצחון של רמת השרון נראה לי כמו מתנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully