וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקוביץ': "מקווה שכל הצרות שלנו יצאו בערב הזה"

15.1.2011 / 23:04

מאמן אשדוד התקשה להבין את התבוסה לנתניה. אלפסי: "שמרנו יוצא מהכלל". בנקס: "יש מומנטום מהניצחון על ירושלים"

אחרי שהדהימה את הפועל ירושלים ברבע גמר גביע המדינה, המשיכה הערב (שבת) ברק נתניה במומנטום החיובי שלי כאשר מחצה בביתה 59:85 את מכבי אשדוד. הקבוצה של אריק אלפסי נראתה פשוט מצוין באולם ישורון, שלטה במשחק כבר מהפתיחה, וניצלה את היעדרותו של ג'וש דאנקן משורות הפתעת העונה כדי להשיג ניצחון גדול.

"ניצחנו דרך ההגנה, שמרנו יוצא מהכלל", אמר אלפסי בסיום. "חטפנו כדורים, עשינו שואו טיים ואני שמח על תצוגת ההגנה שלנו. אנחנו ממשיכים להראות שאנחנו מסוגלים לשמור". ביום שלישי תפגוש נתניה את ספרטק סנט פטרסבורג של צביקה שרף בפתיחת הטופ 16 של גביע האתגר, וביום ראשון הבא את מכבי תל אביב בליגה. אלפסי יודע שקל לא יהיה לו בשבוע הקרוב: "הולך להיות משחק מאוד קשה ברוסיה, נבוא וננסה להפגין את אותה רמה. אני לא מבטיח ניצחון על מכבי, אבל אני יכול להבטיח לאוהדים שלנו שההתבזות בנוקיה לא תחזור על עצמה שוב".

אדריאן בנקס, איש המשחק של הנתנייתים, דיבר בסיום על תצוגת הדאנקים הגדולה שלו: "כנראה שעדיין הרגשתי את משחק האולסטאר. אני ניזון מהקהל, והאנרגיה הערב היתה גבוהה מאוד וזה עזר לי. יש לנו הרבה מומנטום מהמשחק מול ירושלים, ואני מאמין שאם יכולנו לנצח במשחק כזה, בבית זה צריך להיות קל. נשחק עם אותה אינטנסיביות מול מכבי".

מנגד, עופר ברקוביץ' קיווה שההתפרקות היום לא תחזור על עצמה במשחקים הבאים. "שיחקנו רע. מעבר לחיסרון של ג'וש דאנקן, שהוא משמעותי אצלנו, כדי להיות במשחק היינו צריכים שהגארדים שלנו ייראו אחרת. זה ערב לא טוב, אבל זה קרה. אני מקווה שאת כל הצרות שלנו ריכזנו במשחק הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully