וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרנט: "המשחק האחרון שלי? תשאלו את המקורות שלכם"

מנג'ר ווסטהאם תקף את התקשורת אחרי התבוסה 3:0 לארסנל, במהלכה קראו האוהדים: "אתה הולך להיות מפוטר בעוד שעה"

לא ברור עדיין אם אברהם גרנט יפוטר מווסטהאם או לא ומי יחליף אותו, אם בכלל. מה שברור הוא שהמשחק הערב (שבת) לא הוסיף לו הרבה כבוד. הפטישים הובסו 3:0 על ידי ארסנל, שפשוט טיילה ועשתה ככל העולה על רוחה על המגרש והותירה את ווסטהאם אחרונה בפרמיירליג. רגעי השפל הגדולים מבחינת המנג'ר הישראלי הגיעו במחצית השנייה כשהקהל באפטון פארק החל לשיר: "אתה הולך להיות מפוטר בעוד שעה", לעברו, נופפו לו לשלום ואלפים מהם עזבו היציעים הרבה לפני שריקת הסיום.

בסיום נשמע גרנט עצבני כשנשאל על ידי התקשורת האנגלית האם זה היה משחקו האחרון כמנג'ר ווסטהאם. "למה אתם שואלים אותי את השאלה הזו?", תקף הישראלי, "מאיפה הגיעו הדיווחים על כך שאוניל יחליף אותי? אתם יודעים מי המקור שנתן לכם את הדיווח הזה. תשאלו את אותו אדם, אל תשאלו אותי. כשאני אתן לכם משהו, תשאלו אותי".

גרנט, שזרק את הצעיף שלו אל עבר אוהדי הקבוצה, אמר: "עשיתי את זה בכל המשחקים האחרונים, זרקתי את הצעיף לילדים שישבו ביציע. היום היה מאוד אמוציונלי בשבילי לראות התגובות של האוהדים אחרי המשחק, הפסדנו 3:0 והם עדיין תמכו בנו. זה היה מרגש לראות את זה, ולכן עשיתי מה שעשיתי".

עוד לפני שזרק את הצעיף ליציע, גרנט לחץ את ידי השחקנים בירידה מהמגרש. "אני עושה הכל כדי להצליח בג'וב, אבל בינתיים זה לא עובד, ועדיין, אני חייב לעשות את העבודה שלי. זה מה שחשוב".

"השמועות על העתיד שלי לא ממש עוזרות", אומר גרנט, "במיוחד כשהן מגיעות ביום של המשחק, זה לא עוזר. כל מה שאני יכול זה להתרכז בכדורגל ולנסות להוציא את המיטב מהשחקנים. אני מעדיף לענות על שאלות על כדורגל מאשר על העתיד שלי. נמאס לי כבר לענות על השאלות בכל שבוע, בכל מסיבת עיתונאים. אני מצפה לאמן את הקבוצה גם בשבוע הבא. מישהו יהיה חייב להגיד לי אם המצב הזה ישתנה".

גרנט התייחס גם למשחק עצמו ואמר: "אני מרוצה מאוד מהשחקנים היום. לא קורה הרבה שאתה יוצא מאושר למרות הפסד, אבל היינו בלי כל כך הרבה שחקנים ונגד קבוצה טובה, ובכל זאת השחקנים שלי עשו הכל. המאמץ שלהם היה מצוין, וזה מה שחשוב לי. אתם יודעים מה קרה למועדון, הוא לא היה במצב טוב וזה תפקידי להפוך אותו לטוב יותר. על אף שאנחנו במקום האחרון, מה שעשינו בשבועות האחרונים הם הדברים הנכונים. יש לנו הרבה פצועים, ובכל זאת אנחנו קרובים לברוח מהירידה. אין הרבה הבדל נקודות בתחתית. כשנוכל לעשות דברים נכון מחוץ למגרש ועליו, זה ייתן לנו עוד נקודות וזה חשוב".

בינתיים ווסטהאם לא מוותרת על הניסיון לחזק את סגל הקבוצה בחלוץ טוטנהאם, ולמרות השמועות לפיהן גרנט יוחלף במאמןאחר, הנהלת הפטישים מוכנה להשקיע בהשאלתו של החלוץ האירי הוותיק.

מי שדווקא נשמע מרוצה לאחר המשחק הוא תיאו וולקוט, שכבש את השער השני במשחק בהופעת הליגה ה-100 שלו. "כל הנתונים הסטטיסטיים שלי הולכים ומשתפרים וזה כיף", אמר החלוץ, "אבל הדבר הכי חשוב הוא שהקבוצה ניצחה, שמרנו על רשת נקייה ואנחנו מאושרים. הסקנו את המסקנות ולמדנו מטעויות העבר שלנו. הוכחנו את זה הערב, למרות הדשא הקופצני באפטון פארק. כעת אנחנו לא חושבים על אף אחד אחר בליגה, אלא מתרכזים בעצמנו. אנחנו מאושרים מהמקום בו אנחנו נמצאים כרגע ואנחנו צריכים להמשיך להשתפר וליהנות מהכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully