וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר הביסה 1:4 את בולוניה

ניצחון רביעי מארבעה משחקים ללאונרדו, שראה את אטו (צמד), סטנקוביץ' ומיליטו כובשים. נאפולי סיימה ב-0:0 עם פיורנטינה

כנראה שהבעיה של אינטר אכן הייתה רפא בניטז. לאונרדו השיג את ניצחונו הרביעי מארבעת המשחקים האחרונים של האלופה האיטלקית, ופתאום הנראזורי חוזרים להוות פקטור חשוב במאבק על האליפות. אחרי הניצחונות על נאפולי וקטאניה, אינטר הפגיזה עוד ארבעה שערים ברשת של בולוניה, שהובסה 4:1 בסן סירו. לאינטר חסר משחק נוסף כשהקבוצה נמצאת במקום הרביעי עם 32 נקודות, שמונה פחות ממילאן המוליכה.

סמואל אטו ודייגו מיליטו פתחו בחוד של לאונרדו, שקיבל את השער הראשון שלו דווקא מדיאן סטנקוביץ' אחרי עשרים דקות, כשהתקפה מתפרצת הולידה מסירה אליו מסמואל אטו על גבול הנבדל. עשר דקות עברו ואינטר כבשה את השני כשדייגו מיליטו קיבל מטיאגו מוטה וכבש לראשונה מזה חודשיים בליגה. אלא שכאן ממש לא הסתיימה החגיגה של הנראזורי, שראו את סמואל אטו נכנס לחגיגה הפעם ככובש בדקה ה-63, אחרי שהחליף דאבל פס עם מיליטו וסיים עם שער מרהיב.

גם הרביעי היה של אטו אחרי שהחלוץ הקמרוני סובב כדור חופשי לפינה השמאלית. בולוניה הצליחה רק לצמק חמש דקות לאחר מכן כשהנרי חימנז ניצל ריפיון בהגנה של אינטר כדי לכבוש מקרוב לבולוניה, שקיוותה לצרף ניצחון שני אחרי הניצחון על בארי, אבל סופגת הפסד שביעי העונה. מי שזכה לכבוד יוצא דופן הוא קפטן אינטר חאבייר זאנטי, שזכה לחגוג את הופעתו ה-519 בקבוצה מאז שהצטרף אליה ב-1995 והשווה את כמות ההופעות של ג'וזפה ברגומי.

נאפולי - פיורנטינה 0:0

נאפולי איבדה הערב (שבת) צ'אנס גדול לצמק את הפער מהפסגה לשתי נקודות בלבד, כשסיימה ב-0:0 מאכזב עם פיורנטינה. הקבוצה של וולטר מצארי הגיעה למשחק הערב אחרי ה-0:3 המרהיב על יובנטוס בשבוע שעבר, אלא שלמרות הפורמה המצוינת, ולמרות ששלטה במגרש במשך מרבית שלבי המשחק, זה הספיק לה לנקודה אחת בלבד.

מצארי חסר הערב את מארק המשיק המורחק, וכבר בדקה השלישית אדינסון קבאני הפנטסטי, שנצץ בשבוע שעבר עם שלושער על הראש של הגברת הזקנה, מצא את המשקוף. אלא שהחמצות נוספות שלו ושל אזקייל לאבצי וחוזה ארנסטו סוסה מנעו מסגנית מוליכת הטבלה לצמק את הפער ממילאן, והקבוצות חילקו את הנקודות שווה בשווה, מה שאומר שניצחון של הרוסונרי על לצ'ה מחר יעניק להם יתרון של חמש נקודות בפסגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully