וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: אשקלון הביסה את הפועל ר"ג 0:4

האורחים נראו מצוין אחרי הרכש: איילי (32), גאו (37), גואטה (82) ועבאס (92) כבשו, המשבר של האחרונה מעמיק

גבירותי ורבותי, קבלו את הפועל אשקלון החדשה. הקבוצה של גיא עזורי ניצלה את הפגרה החולפת ופתיחתו של חלון ההעברות על מנת לבצע שלל שינויים, והערב (שבת) התברר כי הם צדקו לכל הפחות בחלקם. הקבוצה מהדרום הגיעה לוינטר, הביסה את הפועל רמת גן 0:4, ועל הדרך הספיקה לשחרר הצהרה לא קטנה: במתכונת הנוכחית, אשקלון מסתמנת כקבוצה חזקה יותר מיריבותיה לתחתית הבוערת.

שני השינויים המרכזיים שערך עזורי בשבועות האחרונים היו צירופם של סרג' איילי ואיליה יברויאן - שני חלוצים וותיקים שיודעים דבר או שניים על ליגת העל. ובכן, הערב הצמד הזה הצטיין, כאשר החלוץ שהגיע מבית"ר ירושלים כבש את הראשון (32), זה שהצטרף מבני יהודה בישל את השני (37), ובאופן כללי השניים היו מעורבים במרבית ההתקפות של אשקלון המצוינת. מנגד, גם הפועל רמת גן ביצעה לא מעט שינויים בשבועות האחרונים, אבל כרגע לא נראה שהם עוזרים כלל. נועלת הטבלה נראתה אומללה מהרגיל הערב, ולעת עתה קשה לדמיין סיטואציה בה צביקה צמח ושחקניו נשארים בליגה העליונה.

דקה 32 - גול! חילופי מסירות בין מחמוד עבאס וסרג' איילי הסתיימו בשער בכורה של שחקן הרכש מבית"ר ירושלים, בהופעתו הראשונה בקבוצה הדרומית. 0:1 לאשקלון.

דקה 37 -גול! התקפה יפה של אשקלון הסתיימה בהגבהה של יברויאן אל ראשו של אריק גאו, שנגח היטב פנימה. 0:2 לאשקלון.

דקה 82 - גול! שניר גואטה הוכשל ברחבה, מאיר לוי שרק לפנדל. איליה יברויאן המצוין בעט אך סחט הדיפה יפה של איתי ארקין. אלא שגואטה העירוני רץ אל הריבאונד, וכבש מקרוב. 0:3 לאשקלון.

דקה 92 - גול! מחמוד עבאס סיים מבצע אישי מצוין, ובעט יפה כדי לקבוע את תוצאת המשחק. 0:4 גדול לאשקלון.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, עודד אלקיים, אלין טופוזאקוב, טל חן, דודי פדלון, קרלוס צ'קאנה, דימיטאר טלקיסקי, עומר בוקסנבוים (לירון דיאמנט, 59), עידן סרור (דן רומן, 46), ציון צמח (וובה בראון, 70), אורליוס סטאפונקה.

הפועל אשקלון: סטיבן אהורלו, שי פטלק (דניאל היידמן, 78), דארקו לובריץ', יניב אלול, אדיר טובול, אמייה טגה, מחמוד עבאס, אריק גאו ,שניר גואטה (אור עלאווה, 85), סרג' איילי (שי בירוק, 63), איליה יברויאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully