וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ויאריאל ניצחה 2:4 את אוסאסונה

הצוללת הצהובה התאוששה מההפסד לריאל והגדילה את הפער מוולנסיה. אספניול ניצחה 1:2 את סביליה (קאייחון כבש צמד)

כשהמאבק על האליפות הוא נחלתן של שתי קבוצות בלבד כבר מזמן, נפתח הערב (שבת) המחזור ה-19 בליגה הספרדית. ויאריאל, שנמצאת במקום השלישי, עשתה את העבודה שלה וניצחה 2:4 את אוסאסונה, ריאל סוסיאדד הפתיעה עם 0:4 בחוץ מול חטאפה, בעוד ספורטינג חיחון החזירה את הרקולס למציאות עם 0:2 וריאל סראגוסה ניצחה 0:1 את לבאנטה. אספניול ממשיכה להיאבק על מקום בצמרת ואת משחקי היום היא נעלה עם 0:2 על סביליה, שמשאיר אותה במקום החמישי צמוד לולנסיה.

ויאריאל - אוסאסונה 2:4

הצוללת הצהובה הצליחה לחזור למסלול הניצחונות לאחר ההפסד 4:2 לריאל מדריד בשבוע שעבר, שקטע רצף של שני ניצחונות רצופים. ויאריאל ניצחה 2:4 את אוסאסונה והגדילה את הפער שלה מוולנסיה הרביעית לחמש נקודות, לפחות עד מחר.

ויאריאל עלתה ל-0:1 בדקה ה-22 מנגיחה של מרקו רובן אחרי הגבהה של בורחה ואלרו. האורחת לא נשברה והצליחה להשוות בדקה ה-47, כשכריסטיאן ואדוש נגח מקרוב פנימה אחרי מסירת נגיחה של סרחיו פרננדז. בדקה ה-50 הצליחה ויאריאל להחזיר לעצמה את היתרון משער של קאני ממרחק גדול. הצוללת הצהובה הגדילה את היתרון בדקה ה-65 מנגיחה של ז'ואן קאפדווילה אחרי הגבהה של מרקו רובן. אוסאסונה עוד הצליחה לצמק משער של חאבייר קאייחה בדקה ה-71, אך נגיחה מדויקת של גונזאלו בדקה ה-84 קבעה את תוצאות המשחק על 2:4.

סביליה - אספניול 2:1

אחרי שבשבוע שעבר שחקניו של מאוריסיו פוצ'טינו התאוששו משלושת ההפסדים הרצופים והתעללו בסראגוסה עם ארבעה שערים, הפעם הם הסתפקו במחצית מהכמות נגד סביליה, שנעצרת אחרי שני הניצחונות האחרונים שלה. ארבע דקות לסיום המחצית הראשונה חוסה קאייחון קיבל מחאבייר מארקז וניצל טעות בהגנה של פרננדו נבארו, ששבר את מלכודת הנבדל.

בדקה ה-78 הגיע השני אחרי שכדור חופשי הגיע לקאייחון, שמצא את עצמו מול השוער והבקיע את השני שלו. בתוספת הזמן אלברו נגרדו השתלט על כדור בעזרת היד, המשיך ובעט פצצה לשער. השופט התעלם או לא ראה, והשאיר את סביליה עם השער המצמק.

תוצאות נוספות:

סראגוסה - לבאנטה 0:1
לסראגוסה: גבי פרננדז (45).

ספורטינג חיחון - הרקולס 0:2
לחיחון: דויד בראל (1), נאצ'ו קאסס (29).

חטאפה - ריאל סוסיאדד 4:0
לסוסיאדד: צ'אבי פרייטו (9), אנטואן גריסמן (32), מיקל ארנבורו (88 ו-89).

אתלטיק בילבאו - ראסינג סנטאנדר 1:2
לבילבאו: חאבי מרטינז (8) ואיקר מוניאין (10), לסנטאנדר: איבן בולאדו (74).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully