וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איוניר: "אגרום לשחקנים לתת את הכל"

15.1.2011 / 19:01

מאמן מכבי ת"א נתן הבטחה להמשך אחרי ניצחון הבכורה בסכנין. קולאוטי: "הקבוצה מעל הכל". דראפיץ': "שוב אותו השיר"

אדריאן הרבשטיין

צילום: אדריאן הרבשטיין. עריכת וידאו: עידן גוראל

הבכורה של מוטי איוניר כמאמן מכבי תל אביב עברה בהצלחה הערב (שבת) כשהצהובים חזרו מאצטדיון דוחא עם ניצחון 1:3 על בני סכנין. במצב של 1:1 שלח המאמן החדש לכר הדשא את רוברטו קולאוטי, שכמו במשחק מול בית"ר ירושלים הביא למפנה במשחק וכבש צמד מצוין שסידר לקבוצתו שלוש נקודות חשובות במרדף אחר מכבי חיפה והפועל תל אביב. סכנין, לעומת זאת, עדיין זקוקה לחיזוק ונמצאת במקום ה-15 והלפני אחרון.

איוניר: "בגול השלישי הייתי בטוח שניצחנו"

"היה משחק מתוח, לא אחזור שוב על כל ההיסטוריה", אמר איוניר בסיום ההתמודדות. "קיבלתי תפקיד עם הרבה אחריות והרצון הגדול שלי להצליח מלווה אותי. אני רוצה לעשות את הטוב ביותר ולכן יש הרבה מתח".

כשנשאל על התגובה האמוציונלית שלו אחרי השער השלישי, אמר המאמן בקולו הצרוד: "בגול השלישי של קולאוטי הייתי די בטוח שניצחנו את המשחק. מי שחושב שזה משחק קל יש לו טעות, סכנין נלחמה והיו פה תנאים לא קלים. הצלחנו להחזיק בשכל בכדור וניצחנו משחק חשוב".

על העובדה ששניים מהמחליפים, מאור בוזגלו ורוברטו קולאוטי, הביאו את השינוי, נשאל איוניר אם הם עשו לו בעיות בבחירת ההרכב לקראת המשחקים הבאים: "אני לא חושב על המשחק הבא, אנחנו נירגע מהניצחון הזה, נירגע ונתכונן בשקט עד השבוע הבא. אני יכול להבטיח שאני אגרום לשחקנים לתת את כל מה שיש להם. אני לא מכיר דרך אחרת להצלחה. רק זה מביא הצלחות".

קולאוטי, שכבש צמד מאוחר ומצא את הרשת מחזור שני ברציפות, לא התרגש מכך שהתחיל את המשחק על הספסל: "זה לא משנה. כל הקבוצה הגיעה היום למשחק. אנחנו במצב לא קל, אבל הקבוצה היא מעל הכל".

דראפיץ': "צריכים ללמד את הצעירים לא לעשות טעויות כאלה"

בסכנין כמובן אכזבה גדולה, אותה הביע המאמן סלובודאן דראפיץ': "עוד פעם אנחנו באותו השיר - אנחנו משחקים טוב ומפסידים. זה קרה לנו גם נגד הפועל תל אביב ומכבי חיפה. לא הצלחנו לכבוש ממצבים מצוינים. אנחנו צריכים ללמד את השחקנים הצעירים שלנו לא לעשות טעויות כאלה, אבל נמשיך הלאה. אנחנו לא רצים לאליפות, אלא רוצים להישאר בליגה ונעשה הכל כדי להשיג את זה".

המאמן המנוצח התייחס גם לחילופים שביצע: "אני לא חושב שהחילופים שלנו השפיע על המשחק, אלא דווקא החילופים שלהם. היינו טובים, לא פחות ממכבי תל אביב שיש לה סגל רחב וטוב. נמשיך לעבוד ולהתחזק. יש לנו מקום לשני זרים נוספים. אנחנו צריכים עוד בלם, קשר אחורי וחלוץ. הליגה שלנו היא נגד הפועל פתח תקוה, אשקלון והפועל רמת גן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully