וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוון: 17 נקודות להלפרין בניצחון אולימפיאקוס

הגארד הישראלי בלט ב-58:88 של אולימפיאקוס על היראקליס. סנט פטרסבורג ושרף הביסו, ברצלונה ניצחה לפני מכבי תל אביב

יותם הלפרין סיים הערב כקלע המצטיין של אולימפיאקוס, כשקלע 17 נקודות בניצחון הביתי של קבוצתו 58:88. הגארד הישראלי עזר לקבוצתו לשמור על מאזנה המושלם, כשהיא עם 13 ניצחונות מ-13 משחקים, והיא לא מאבדת נקודה גם במשחקה השישי ברציפות ללא קהל באולמה הביתי. עוד ביוון: אריס סלוניקי, קבוצתו של שרון דרוקר, ספגה הפסד חוץ דרמטי, 62:64 לאיקרוס.

ספרטק סנט פטרסבורג, קבוצתו הרוסית של צביקה שרף, השלימה היום (שבת) ניצחון שני רצוף בליגה אחרי שהביסה את סמארה 65:81. אחרי הניצחון על דינמו מוסקבה בתחילת השבוע, סנט פטרסבורג פתחה פחות טוב מהיריבה את המשחק ופיגרה 23:20 אחרי עשר דקות.

אלא שבשני הרבעים הבאים השאירה סנט פטרסבורג את סמארה על 26 נקודות בלבד (ב-20 דקות) ודהרה לניצחון שמקפיץ אותה למקום השלישי עם מאזן של שישה ניצחונות ושלושה הפסדים. במחזור הבא ייצא שרף עם קבוצתו למשחק חוץ אצל לוקומוטיב קובאן.

מיחא זופאן סיים עם דאבל דאבל אחרי שקלע 22 נקודות והוריד 12 ריבאונדים. שרף עצמו השתמש לא מעט בספסל כדי לאפשר מנוחה לשחקנים הבכירים שלו לקראת תחילת השלב השני ביורוצ'אלנג', בו הוא צפוי לשחק בין השאר עם ברק נתניה ומכבי חיפה. בריון ראש קלע 21 נקודות וסיים גם עם שישה ריבאונדים וארבעה אסיסטים למפסידים.

ברצלונה ניצחה, לובליאנה הפסידה, נימבורק חגגה

אוהדי מכבי תל אביב שממתינים לראות את הקבוצה שלהם במשחקה הראשון בטופ 16 נגד ברצלונה צריכים לדעת שהקטלאנים יגיעו למשחק אחרי ניצחון חוץ דחוק על לאגון 75:78. ברצלונה, שהודיעה השבוע על החתמת צ'אבי פסקוואל, השלימה ניצחון שביעי ברציפות שמציב אותה במקום הראשון בטבלה (מאזן של 3:14).

ברצלונה פיגרה 19:16 אחרי עשר דקות של משחק ואל המחצית היא ירדה בפיגור 36:34. רבע שלישי מצוין של ברצלונה (20:26) העניק לה את היתרון עליו היא שמרה עד הסיום. חואן קרלוס נבארו שוב היה חם עם 22 נקודות (8 מ-9 מהעונשין) ארבעה ריבאונדים ושישה אסיסטים. אלן אנדרסון, שיפגוש את האקסית, הסתפק ב-15 נקודות ושישה ריבאונדים. פראן ואסקז קלע 12.

יריבה אחרת של הצהובים ביורוליג שדווקא הפסידה היא לובליאנה. הקבוצה הסלובנית הפסידה 84:75 לציבונה זאגרב והידרדרה למאזן של 6:10 כשהיא במקום הרביעי. עדיין באדריאטית, נימבורק של ננו גינזבורג הביסה 70:91 את זאדאר. הצ'כים, שהפסידו במחזור הקודם, היו מצוינים ברבע השני והשלישי ונהנו מ-21 נקודות של פאבל פומפרלה. אפיק ניסים שיחק 23 דקות וקלע שבע נקודות, הוריד ריבאונד וחילק שבעה אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully