וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הגרלה סבירה לעתודה באליפות אירופה

15.1.2011 / 17:53

הנבחרת של גיא גודס תנסה להעפיל לדרג א' כשתפגוש את בוסניה, בלגיה, בלארוס ואיסלנד. הגרלה נוחה גם לנוער

פיב"א אירופה ערכה היום (שבת) את הגרלת המשחקים לנבחרות הצעירות לגברים ולנשים לקראת אליפויות אירופה בקיץ הקרוב. כזכור כל נבחרות הצעירות של ישראל משחקות בדרג ב', במטרה להעפיל לדרג א'. נבחרת העתודה, אותה מאמן גיא גודס, הוגרלה לבית ד' באליפות שתערך בבוסניה, בבית נוח עם הנבחרת המארחת, ונבחרות איסלנד, בלגיה ובלארוס. גודס אמר לאחר ההגרלה: "אנחנו נתכונן בהתאם. יש לנו עוד הרבה זמן עד לאליפות, נלמד את הקבוצות והמטרה היא לנסות ולעלות לדרג א'".

נבחרת הנוער, אותה יאמן החל מהקיץ ננו גינזבורג, תשחק באליפות אירופה לנוער בורנה, בולגריה, בבית אחד עם נבחרות שוויץ, שבדיה, סלובקיה ונורווגיה. נבחרת הקדטים, אותה יאמן נתי כהן, שירדה הקיץ מדרג א', תנסה לחזור לדרג הבכיר באליפות אירופה שתיערך בסקופיה, מקדוניה, בבית אחד עם נבחרות בוסניה, בלגיה, אסטוניה ודנמרק.

גם נבחרות הנשים הצעירות הוגרלו היום, וגם הן תנסה להעפיל לדרג א'. נבחרת העתודה נשים של עדן ענבר, תשחק באליפות אירופה במקדוניה בבית אחד עם צ'כיה, בלגיה, יוון ואוסטריה. נבחרת הנערות של רועי אייזנברג, תשחק במיקוסיץ', הונגריה, בבית אחד עם פינלנד, דנמרק ולוקסמבורג. נבחרת הקדטיות של ארז דגן תשחקנה באראד שברומניה בבית אחד עם נבחרות ליטא, רומניה ובולגריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully