וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ומנצ'סטר יונייטד סיימו ב-0:0

התרנגולים קיוו לנצח את השדים אחרי עשור, אך סיימו במשחק ללא שערים שהותיר אותם במרוץ האליפות. ליברפול-אברטון 2:2

המחזור ה-23 באנגליה נמשך היום (ראשון) עם ארבעה משחקים נוספים, שניים מהם מרתקים במיוחד. הראשון הוא הדרבי הפיקנטי של ליברפול בין הרדס ואברטון, שהסתיים בתיקו 2:2 דרמטי ולוהט באנפילד.

במשחק המרכזי של המחזור אירחה טוטנהאם את מנצ'סטר יונייטד בניסיון להראות שיש לה מה שדרוש על מנת להמשיך ולקחת חלק במירוץ האליפות. התרנגולים לא הצליחו לנצח אבל גם לא הפסידו והשאירו את חלומות האליפות שלהם בעינם לאחר 0:0. בשני משחקים שכבר הסתיימו סנדרלנד וניוקאסל נפרדו ב-1:1, כשהמשחק בין בירמינגהאם לאסטון וילה הסתיים בתוצאה זהה.

טוטנהאם - מנצ'סטר יונייטד 0:0

התרנגולים, עם גארת בייל שהיה בספק ופתח לבסוף בהרכב, אירחו את השדים האדומים במטרה לקטוע את הרצף הלא טוב שלהם מולם שעמד טרם ההתמודדות על 23 משחקים ללא ניצחון שהתפרסו על פני תשע שנים ארוכות. הניצחון האחרון של טוטנהאם היה אי שם במאי 2001, ומאז שממה. הארי רדנאפ ושחקניו ידעו שהפסד ישאיר אותם הרחק מאחורי הקבוצה של אלכס פרגוסון ועם חלומות אליפות מנופצים. אז הם לא ניצחו ושברו את הרצף, אבל לפחות לא הפסידו ונותרו עדיין במרוץ (לפחות הם יכולים עדיין לחשוב כך). מנצ'סטר יונייטד עדיין בלתי מנוצחת בליגה והיא מאריכה את הרצף שלה ל-25 משחקים בליגה ללא הפסד (רחוקה רק ארבעה מלשבור את שיא המועדון).

האורחים ממנצ'סטר, שקיבלו חזרה בהרכב את השוער אדווין ואר דר סאר ואת ווין רוני, פתחו טוב את המשחק והגיעו למספר הזדמנויות, אלא שרוני לא הצליח למצוא את הרשת של הספרס. גם את המחצית השנייה פתחו השדים האדומים טוב, אבל לאחר כרבע שעה השתנתה המגמה כשמארחים תקפו ושלטו במגרש אך לא הגיעו למספיק מצבים מסוכנים, ואם כן תמיד היה שם ואן דר סאר. בדקה ה-73 ראה רפאל כרטיס צהוב שני (הראשון בדקה ה-28) לאחר שהכשיל מאחור את אסו אקוטו מאחור והותיר את חבריו ב-10 שחקנים, אולם גם זה לא עזר לטוטנהאם לכבוש.

הקבוצה של פרגוסון שבה בעזרת התיקו למקום הראשון בזכות יחס שערים טוב יותר מזה של היריבה העירונית, מנצ'סטר סיטי (לשתיהן 45 נקודות, אבל לסיטי שני משחקים עודפים), ארסנל צמצמה פערים ומרוחקת רק שתי נקודות אבל היא אוחזת במשחק עודף על פני מנצ'סטר. טוטנהאם נותרה במקום החמישי עם 37 נקודות ופער של שמונה נקודות מסגנית האלופה.

ליברפול - אברטון 2:2

הדרבי ה-215 של ליברפול הציג היום לראווה דווקא שני סקוטים על הקווים: מצד אחד דייויד מויס, מהשני קני דלגליש. עבור שחקן העבר האגדי מדובר במשחק חשוב מאין כמוהו, עם לא מעט אמוציות. ב-1991 הדהים דלגליש את האוהדים האדומים כאשר החליט להתפטר מהקבוצה אחרי תיקו 4:4 עם... אברטון, לא אחרת. גם הפעם נפרדו שתי הקבוצות בתיקו, 2:2. אלא שהפעם ונוכח היכולת האומללה של ליברפול לאחרונה ובטח לאור העובדה שכבר הייתה בפיגור, התוצאה דווקא לא כל כך גרועה מבחינתה.

המייטי רדס היו אלה שכבשו ראשונים, בדקה ה-29 לאחר מכבש לחצים שלה. דירק קאוט בעט כדור שנהדף בצורה אדירה על ידי טים הווארד, והגיע עד ראול מיירלש, ששיחרר טיל אדיר לחיבורים. ליברפול ספגה דקה אחת בלבד לאחר החזרה מהמחצית כשדווקא סילבן דיסטן היה הכובש. מיקל ארטטה הגביה קרן והמגן הוותיק הגיע ראשון ונגח בין רגליו של פפה ריינה האומלל כדי לקבוע 1:1.

עוד שש דקות חלפו ואברטון מכה שוב. אניצ'בה ומרטין קלי נפגשו באוויר, כשהאחרון נפל ושכב על הדשא, הכחולים המשיכו את המשחק ולאון אוסמן העביר לג'רמיין בקפורד, שבעט לפינה הרחוקה ופנימה כדי לקבוע 1:2. בדקה ה-68 הצליחה ליברפול לחזור למשחק כשעבירה טיפשית של הווארד ברחבה על מקסי רודריגז העניקה להם פנדל. קאוט ביצע את הפנדל מצוין וקבע 2:2.

סנדרלנד - ניוקאסל 1:1

אחרי שהובסה 5:1 בדרבי הקודם של טיין אנד וויר, סנדרלנד הייתה נחושה להחזיר את הכבוד ולהסב אושר לשחקניה, אבל נאלצה להסתפק בחגיגות על שוויון בדקה ה-94 . המשחק היה מאופס עד הדקה ה-52, כשההגנה של החתולים השחורים קפאה, שולה אמאובי נגח אחרי כדור קרן, וקווין נולאן דחק עם העקב פנימה. השער ה-10 של קפטן ניוקאסל נראה ככזה שיספיק לשלוש נקודות יוקרתיות, אבל סנדרלנד הגבירה את הלחץ ובדקה ה-94 ניצל אסמואה גיאן הדיפה רעה של השוער הוותיק סטיב הארפר, וקבע שוויון מקרוב.

בירמינגהאם - אסטון וילה 1:1

שתי הקבוצות המסובכות מבירמינגהאם דרכו אחת לשנייה על הרגליים והפריעו האחת לשנייה לצאת קצת מהבוץ. רוג'ר ג'ונסון העלה את הקבוצה הביתית ליתרון בדקה ה-49, אבל ג'יימס קולינס השווה כעבור 24 דקות במשחק בו כבשו שני בלמים. נייתן דלפונסו היה קרוב להכריע את המשחק בדקות הסיום, אבל בעיטה חזקה שלו מחוץ לרחבה נעצרה במשקוף של בן פוסטר ובצד השני ניקולה זיגיץ' נגח החוצה אחרי טעות של בראד פרידל. וילה עלתה מעל לקו האדום בזכות יחס שערים, בירמינגהאם נקודה מעליה.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully