וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: אלמריה הדהימה את ריאל מדריד עם 1:1

סנסציה: האחרונה בטבלה נהנתה מיתרון של אוז'ואה, גראנרו הציל אותה ממבוכה גדולה יותר. בארסה הגדילה את הפער ל-4

המאבק הדו ראשי על אליפות ספרד נמשך הערב (ראשון), כשריאל מדריד וברצלונה קיימו את משחקיהן במסגרת המחזור ה-19 של הלה ליגה, שנעל בה חצי עונה. סנסציה גדולה התרחשה כשריאל לא הצליחה לנצח את האחרונה בליגה אלמריה וסיימה איתה בתיקו 1:1 די מביש, שגורם לה לאיבוד של שתי נקודות יקרות במאבק. רק לשם השוואה, בארסה ניצחה את אלמריה במגרשה 0:8. יחי ההבדל הקטן.

בארסה ניצלה, כמובן, את המעידה הלא צפויה של הלבנים כדי להגדיל מהם את הפער בפסגה לארבע נקודות. הקבוצה של פפ גווארדיולה טיילה בקמאפ נואו מול הקבוצה של מאמן ריאל מדריד לשעבר, מנואל פלגריני, בדרך ל-1:4 וניצחון 13 ברציפות בליגה. דני אלבס, שנפצע במהלך המשחק, ייעדר לתקופה של בין 10 ל-15 ימים.

במשחק המוקדם ולנסיה ניצחה 0:2 את דפורטיבו לה קורוניה.

אלמריה - ריאל מדריד 1:1

הבלאנקוס רצו מאוד לטעום את טעמו של המקום הראשון (גם אם זה באופן זמני בלבד) לפני משחקה של ברצלונה, ולשם כך היו צריכים להשיג ניצחון ליגה שישי ברציפות על האחרונה בטבלה, אלא שלעתים הרצונות, גם הם נראים על הנייר כקלים, לא מתיישבים עם המציאות.

הפעם החליט ז'וזה מוריניו לפתוח בהרכב עם קאקה, שנראה מבחינתו כשיר לעשות כן, והקבוצה ממדריד פתחה עם שני קשרים אחוריים - צ'אבי אלונסו וסמי חדירה, ורביעייה קדמית שכללה את מסוט אוזיל, אנחל די מריה, כריסטיאנו רונאלדו והברזילאי, כאשר הארבעה מקפידים להחליף מקומות ביניהם.

סרחיו ראמוס הזהיר את חבריו מפני חלוץ היריבה פאבלו פיאטי, והוא ידע מדוע. אחרי 59 דקות מאופסות, כשריאל עקרה למדי, החל פיאטי מהלך, אותו סיים ארגנטינאי אחר, החלוץ לאונרדו אוז'ואה, בבעיטה לא חזקה אבל מאוד מדויקת לפינה של איקר קסיאס. הקלוז-אפים של הבמאי הספרדי התרכזו כמובן בשחקני ריאל, שהיו בהלם, אלא שהם הצליחו להיחלץ ממנו ולהשוות בדקה ה-78. קארים בנזמה, שנכנס כמחליף במקומו של קאקה בדקה ה-54, הכין לאסטבן גראנרו, ששלח פצצה בימין לפינה הימנית העליונה. הבלאנקוס עוד ניסו וניסו אבל שוב הניסיונות שלהם היו חסרי תכלית ומחץ. בתוספת הזמן רונאלדו עוד יכול היה לעניק לריאל ניצחון, אבל הכדור החופשי שבעט ננעץ במשקוף.

בינתיים, אישר ז'וזה מוריניו כי הוא מעוניין להשיב למועדון את רוד ואן ניסטלרוי: "מוזכרים הרבה מאוד שמות. אם בסופו של דבר זה יהיה רוד, אני מאוד אשמח. אנחנו מכירים עוד מאנגליה, ואני מכיר אותו מצוין כשחקן וכאישיות. זה יהיה טוב מאוד עבורנו אם יצטרף לכאן חלוץ נוסף, בגלל שאין לנו הרבה חלוצים, ונותרו לנו עוד הרבה משחקים עד תום העונה".

ואן ניסטלרוי עצמו כבש בניצחון של המבורג, 0:1 על שאלקה, והתייחס לאפשרות שיעבור למדריד: "זה לא מצב קל עבורי, כי זה לא סתם עוד מועדון שקורא לי. אני מקווה שהדברים יתבהרו בקרוב. אני לא יכול להשאיר את החברים שלי באפילה ושהראש שלי יהיה במקום אחר. ריאל מדריד זה המועדון היחיד שיכול לגרום לי את זה".

ברצלונה - מלאגה 1:4

הקבוצה של פפ גווארדיולה פשוט בלתי ניתנת לעצירה כרגע. הפעם היא אירחה את הקבוצה של מאמן ריאל מדריד לשעבר, מנואל פלגריני, בה ערך הופעת בכורה ז'וליו באפטיסטה, אקס ריאל שכבש לזכות הבלאנקוס שער ניצחון בקאמפ נואו בדצמבר 2007. אלא שבמדי מלאגה זה כמעט בלתי אפשרי לעשות כן.

לא שבארסה הייתה צריכה את התמריץ הזה, אבל היא עלתה לשחק לאחר ששמעה על התיקו של ריאל באלמריה וידעה כי ניצחון שלה יגדיל את הפער בצמרת לכדי ארבע נקודות. כבר אחרי שבע דקות העלה אנדרס אינייסטה את הביתיים ליתרון אחרי בישול של דני אלבס, שנפצע לאחר מכן והוחלף בדקה ה-27 על ידי אדריאנו. אלבס ייעדר בין 10 ל-15 ימים. בדקה ה-18 בישל מסי לדויד וייה את השני. בדקה ה-37 הבקיע פדרו בקלילות בריבאונד את השלישי. בדקה ה-68 דודה צימק עם שער יפהפה בכדור חופשי מסובב מעל החומה, אלא שש דקות לאחר מכן צ'אבי שלח מסירת זהב לוייה, שעקף את סרחיו אסנחו והרשית את הרביעי עבור בארסה.

כשעברה בדיוק חצי עונה בארסה מדהימה בכל הפרמטרים. היא צברה 52 נקודות מ-57 אפשריות (91 אחוזי הצלחה), כבשה 61 שערים (ממוצע של 3.2 למשחק) וספגה 11 שערים בלבד (0.57). בקצב הנוכחי קשה לראות מי עוצרת אותה.

מלאגה של פלגריני צברה בשני המשחקים הקודמים למפגש שלה מול בארסה ארבע נקודות, אבל היא ידעה שנגד אלופת ספרד היא כנראה לא תוציא נקודות, למרות שהמאמן הצ'ילאני אמר שהמטרה היא להוציא לפחות נקודה. בכל זאת, היא עדיין מעל הקו האדום בליגה. הם בינתיים לוטשים עיניים לעבר בלם בארסה גבי מיליטו ואחרי שביצעו כמה העברות משמעותיות בחלון ההעברות הם ינסו להיחלץ מה שיותר מהר מהאזור המסוכן.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

ולנסיה - דפורטיבו לה קורוניה 0:2

אחרי ההדחה מגביע המלך, ולנסיה התבססה במקום הרביעי עם ניצחון ליגה רביעי ברציפות . השער הראשון במשחק הגיע רק בדקה ה-77. אלברטו קוסטה, שנכנס רק תשע דקות קודם לכן, מצא את המגן הצרפתי ז'רמי מתיו שמזווית קשה הכניע את דניאל ארנזוביה. בתוספת הזמן בישל חואן מאטה לפאבלו את השער השני שסגר את המשחק. האורחת, שכבשה את כמות השערים הנמוכה בליגה, שוב לא הצליחה למצוא את הרשת וספגה הפסד שני ברציפות שהשאיר אותה שקועה עמוק במקום ה-13.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully